Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Här kan det urarta snabbt som attan till riktigt sexistiskt...

Men jag kan ju tänka mig flera yrkeskategorier som potentiellt spännande... polis-kvinnor(har stadig tillgång till handbojor), strippor är ju en yrkesgrupp också, sjuksköterskor är redan nämnda... Mången män är ju fascinerade av kvinnor i seglar-uniform... japanska skolflicke-uniformer har ju sin fan-skara också... men det tycker jag är lite creepy...

Men ok, riktigt samma tendens av att gå igång på kändisar kanske är svårare att hitta hos män... Kanske bottnar det i en genetisk nivå att kvinnor söker sig till framgångsrika män för säker inkomst för framtida barnuppfödande?

Äh... nä... jag har redan gått för långt känner jag det som... anar ilskna blickar som hopar sig till tråden...

Men kort sagt... även män har fetischer... och DJ-dyrkan är långt ifrån den skummaste fetischen jag hört talas om...

Postad
Har ni inte sett "Bonde söker fru"? Hehe.

Jag visste jag skulle ha satsat på att ta över familjegården!;)

"framgångsrika män för säker inkomst"

undrar hur många % av alla världens djs som kan kategoriseras under detta :)

inte riktigt exakt så jag tänkte även om det var så det kanske lät... men ska jag gå ut på riiiiiiktigt tunn is så tror jag det ändå finns ett samband där... (måste förbereda med både badring och badanka nu för här vankas pladask)... att det hos urinstinkten ligger ett likameds-tecken mellan framgångsrik och säker inkomst... iallafall tillbaka i apstadiet... att en man som får andra att följa honom attraherar kvinnor sexuellt då det tyder på auktoritet och ledarskapsförmåga (ordbajsvarning! jag skriver c-uppsatser om dagarna;)) och därmed så utlovas säker tillgång på mat och skydd för avkommor...

(krackelikrack)

Detta slår dock lite snett ibland då det nuförtiden inte är samma likhetstecken... en DJ får visserligen med sig folk... men till skillnad från en general så är DJ'ns inkomst som sagt ganska varierande... men det finns ändå den där statuskänslan att få ihop det med en framgångsrik DJ... att ha den mannen som alla andra kvinnorna vill ha... vänta... kanske är där det är egentligen... lite halvt cirkulärt... men det kan ju vara en bidragande faktor...

(plask plask)

Kan ju också vara så att vi inte ska förstå oss på dessa aspekter på kvinnor...

(blubb blubb)

Kanske vi borde få en åsikt från en kvinna innan det ballar ur totalt;)

• 2 veckor senare...
Postad

En DJ, hmmmmm....troligtvis kan det vara en annan sorts rockstjärnetwist. Jag menar, en DJ står där och leder folk med något så känsloladdat och passionerat som musik. Många av de DJ:s som jag sett tenderar dessutom att vara rätt halvsöta, eller till och med snygga. Gör ju saken bara ännu bättre. Det finns bara en sak kvar att göra.

Själv faller jag rätt handlöst för regissörer eller stå upp-komiker. Humor, vision och skaparkraft är helt otroligt.

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...