Mr Orange Postad 22 maj 2008 Postad 22 maj 2008 Detta är min senaste film ,The Cop 2. Den var med och slogs om det åtråvärda priset i skolans filmfestival 2008, och vann pris för bästa actionfilm och bästa specialeffekter. Filmen handlar om The Cop, en polis som slåss mot det onda. I denna film slåss han mot Jorkowitch, som har kidnappat en affärsman, Andrew Stample. Uppdraget är nu enkelt, The Cop måste döda Jorkowitch. Till varje pris. http://youtube.com/watch?v=UqNIn-bR1-c Längd: 10:51 min Redigeringsprogram: Sony Vegas 7.0, Adobe After Effects Kamerautrustning: Panasonic NV-GS230 0 Citera
Martin Öberg Postad 22 maj 2008 Postad 22 maj 2008 Då undrar man ju vad det är för skola?...Inte för att vara negativ men mina förväntningar blev jättehöga när du sa sådär och så sänktes kvalitén utav filmen i mina ögon när jag väl såg den. 0 Citera
Mr Orange Postad 22 maj 2008 Författare Postad 22 maj 2008 haha, jag skojade angående priserna... får väl ändra det... 0 Citera
Martin Öberg Postad 22 maj 2008 Postad 22 maj 2008 Inte precis så att det var kul...Men jaja, personligen gillar jag inte såna här filmer. Men det var såna här filmer jag började att göra tills jag sa nej och ville göra lite mer "seriöst". 0 Citera
Dark_tree Postad 22 maj 2008 Postad 22 maj 2008 Inte precis så att det var kul...Men jaja, personligen gillar jag inte såna här filmer. Men det var såna här filmer jag började att göra tills jag sa nej och ville göra lite mer "seriöst". man växer som filmmänniska alltid...man måste ju börja nånstans.. 0 Citera
Hugoienlåda Postad 23 maj 2008 Postad 23 maj 2008 Nu är det såhär, att tävlingen inte är avgjord ännu, oavsett vad min vän till trådskapare vill säga er. Att hans film kommer få pris är det däremot ingen tvekan om. 0 Citera
Team_fagott Postad 24 maj 2008 Postad 24 maj 2008 Jag har sett betydligt sämre filmer här på voodoo. helt ok enligt mig. Det mest negativa är den usla ljudmixen och naturligtvis volymen på dialogen, har Er skolan inte råd att köp in en mikrofon? går väll att låna på av- centralen? Tänk på att det absolut viktigaste i en film är handlingen, eller kanske rättare dagt hur den berättas. Glöm aldrig det. Fortsätt utvecklas! 0 Citera
Sommarkatze Postad 24 maj 2008 Postad 24 maj 2008 Ärligt talat tyckte jag den vart bra XD Gillade squib effekterna. Enda jag kan klaga på är att en o samma person spelade vakt och att visa effekter vart sådär och att handlingen har man sett förut ^^ Men annars vare bra, Keep up the goodwork ;D 0 Citera
rsh Postad 24 maj 2008 Postad 24 maj 2008 Skön "b-film", men det blir ju mycket komedi när det är "kids" som spelar alla rollerna. :) 0 Citera
Mr Orange Postad 10 juni 2008 Författare Postad 10 juni 2008 jo filmen är ju en spoof av det mesta hollywood producerar, en smutsig shia labeouf som slåss mot en gigantrobot, en john McClane som håller sig fast i en F-35's vinge, och slutligen en tom cruise som slungas in i en bil, den hypermanliga stereotypen som i allmänhet slåss mot de onda och åker skidor i ett granatsplitterregn 0 Citera
Mr Orange Postad 10 juni 2008 Författare Postad 10 juni 2008 dark tree's påstående att man måste börja någonstans är ju fullkomligt banalt, man gör det man vill hur gammal man än må vara, jag kunde ha valt att skriva en betydligt bättre och mer djupbottnad film, jag hade kunnat skriva vad som helst. varför jag nu gjorde denna oseriösa film var dels så att den skulle passa den publik den skulle visas för, och för att det är så hjälplöst kul med blod(vilket såklart inte är huvudattributet med ändå). 0 Citera
jimboyummin Postad 10 september 2008 Postad 10 september 2008 Vad är det för låt som spelas när filmen börjar? Asskön med sina tunga trummor. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.