Rabies Postad 19 maj 2008 Postad 19 maj 2008 Fattar inte vad som hänt, sist jag jobbade med en film för nån vecka sen så va ljudet i synk, öppnar projektet idag och hela skiten är i osynk. Det enda jag kan komma på jag har ändrat är att uppdatera premiere från 3.1.1 till 3.2.0. Lite kritiskt om alla gamla projekt är osynkade. Was ist going on? 0 Citera
Rogge Postad 19 maj 2008 Postad 19 maj 2008 HDV? 1. Leta upp var dina inställningar för Scratch Files pekar, speciellt Media Chache 2. Stäng PPro 3. Leta upp filerna och radera dom 4. Öppna det Project du jobbar med och låt PPro generera nya filer 5. Rock on! :) 0 Citera
Max_H Postad 19 maj 2008 Postad 19 maj 2008 Det står i read-me filen om just det problemet. Problemet med det är att ingen läser just read-me filerna. Försökte FÖRGÄVES få dom att slänga in en pop-up under installern, men det gick ju inte... /Max 0 Citera
Rabies Postad 19 maj 2008 Författare Postad 19 maj 2008 Ah schysst, nu synkade jag om allt ljud för hand för vi va tvugna att ha det fixat men kolalr på det direkt efter, återkommer om det inte funkar. Tack! 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.