VipeR Postad 16 maj 2008 Postad 16 maj 2008 Hallå alla! Jag och två till har gjort en liten bloody omaha inspererad film på 5 min. Den utspelar sig i ww2. Eftersom den är mer en effekt och lära-sig film så är storyn kanske inte den bästa, men jag hoppas ni tycker den är underhållande. Jag använde After effects för effekterna och till att rotoscopa med. Jag blev inte jätte nöjd med övergången till slow-motion i slutet, så om någon har ett tips på en bra övergång så skulle jag bli väldigt glad :) Vill gärna höra kritik! 0 Citera
Martin Öberg Postad 16 maj 2008 Postad 16 maj 2008 Me like me like, gillar framför allt rekvisitan...Den var asnice. Och engelskan kanske inte var den bästa, men om det inte hade vart engelska så hade det varit värdelöst. 0 Citera
VipeR Postad 17 maj 2008 Författare Postad 17 maj 2008 Lite lumpen grejjer, hjälm och luftgevär gör susen ;) 0 Citera
High1ander Postad 18 maj 2008 Postad 18 maj 2008 Hinner inte se hela nu. Bra pa vissa stallen utom svengelskan och darmed daliga skadespelet. Lite battre color correction, filma inte med automatisk exposure, the ar ni som filmmakare som ska bestamma vad kameran ska gora den ska inte bestamma sjalv. Webb = DEINTERLACE 0 Citera
VipeR Postad 6 augusti 2008 Författare Postad 6 augusti 2008 Wow, trodde inte denna tråden skulle poppa upp igen :) Tack, Jag ska när jag har köpt Firewire kort ;) 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.