niklaseriksson Postad 26 april 2008 Postad 26 april 2008 Här kommer så min första "videouppladdning" på Voodoo. Filmen började som en övning/tidsfördriv (bildkomposition osv.) för att jag ville testa spela in på ett ställe som har potential för framtida projekt. I redigeringen fann jag dock mer potential än väntat i materialet och jag fastnade helt enkelt med det, det blev, på gott och ont, mer seriöst än planerat. En god vän står för musiken, eller snarare ljuden, och det är jag som skjutit (kamera; Panasonic NVGS 180) och klippt (Final Cut). Nåväl, det rör sig om en informationsfilm, som klockar in på 1 minut 42 sekunder, om rökningens inverkan på omgivningen. Slutresultatet, som bygger på en idé och en kort manussida, finns att kika på här; http://niklaseriksson.blogspot.com/ Överseende med kvalitén på youtube uppskattas. Några kommentarer? 0 Citera
jernby film Postad 26 april 2008 Postad 26 april 2008 Helt klart en mycket bra 1 och halv minut ;) Känslan finns där Lycka till med mer film /nils 0 Citera
Mega99 Postad 10 juni 2008 Postad 10 juni 2008 Påminde mig om "Night of the living dead" ;) Härlig känsla du fått i filmen (Ljudet var en avgörande faktor). 0 Citera
Cjwk Postad 11 juni 2008 Postad 11 juni 2008 Kan det vara nere bakom Örebro universitet möjligtvis? Känner igen mig (dock ej i samband med rökning) 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.