Emma Gray Munthe Postad 5 april 2008 Postad 5 april 2008 Snart är det dags för Drömfabriken igen! Kolla in programmet och läs mer om hur du kan få visa din film där på http://sfi.se/dromfabriken/. 0 Citera
Christian van Caine Postad 5 april 2008 Postad 5 april 2008 Yay! Fullt med intressanta saker i år!!! Ser ut som man får pallra sig dit i år då :-) 0 Citera
Emma Gray Munthe Postad 6 april 2008 Författare Postad 6 april 2008 Det tycker jag absolut att man ska! 0 Citera
Simon W Postad 6 april 2008 Postad 6 april 2008 Skit. Ska till Stockholm först i mitten på maj... Missar... 0 Citera
_nemo_ Postad 7 april 2008 Postad 7 april 2008 Ska också dit, alla som ska dit härifrån får väl ha en namnbricka på sig med sitt forumnamn så att man kan hälsa på varandra ;) 0 Citera
StenR Postad 7 april 2008 Postad 7 april 2008 Jag tar gärna också på mig en Voodofilm-bricka! 0 Citera
Christian van Caine Postad 7 april 2008 Postad 7 april 2008 Well, mitt forumnamn är mitt riktiga namn, so ya got it mon :-) 0 Citera
vilcans Postad 7 april 2008 Postad 7 april 2008 Jag heter också som jag gör. I alla fall i efternamn. :-) 0 Citera
AmoriMorte Postad 7 april 2008 Postad 7 april 2008 Jag och metroo åker till Drömfabriken galet tidigt på torsdagen, vi representerar på något sätt Jämtland med vår film, känns stort som tusan det! :) 0 Citera
frycek Postad 7 april 2008 Postad 7 april 2008 någon som varit tidigare år? Är det bra? Jag funderar på att anmäla mig. Men kostar ju för boende och mat i stockholm också. Vet inte om det är värt det. Har dock en kungligt bra pitch till svt. 0 Citera
Emma Gray Munthe Postad 7 april 2008 Författare Postad 7 april 2008 någon som varit tidigare år? Är det bra? Jag funderar på att anmäla mig. Men kostar ju för boende och mat i stockholm också. Vet inte om det är värt det. Har dock en kungligt bra pitch till svt. Vi har fixat billigare boende på vandrarhem och hotell för dem som kommer utsocknes ifrån - och om du har en så pass bra pitch tjänar du ju på resan hursomehelst. Man vinner ju 5000 spänn om man har den bästa pitchen. :) I år är jag ju givetvis partisk eftersom jag är med och arrangerar Drömfabriken, men jag har varit där nästan alla åtta år det varit - och tycker att det är en grymt bra grej. 0 Citera
vilcans Postad 8 april 2008 Postad 8 april 2008 Jag fick just ett utskick från Film Stockholm där det står att speed dating-delen bara är för barn mellan 15 och 30. Det hade jag missat. Synd på en bra idé. Ungdomsfixeringen i filmbranschen slår till igen! SVT-pitchen verkar vara utan åldersgränser i alla fall. 0 Citera
StenR Postad 8 april 2008 Postad 8 april 2008 Jag fick just ett utskick från Film Stockholm där det står att speed dating-delen bara är för barn mellan 15 och 30. Det hade jag missat. Synd på en bra idé. Ungdomsfixeringen i filmbranschen slår till igen! SVT-pitchen verkar vara utan åldersgränser i alla fall. ;) Kan bara instämma... 0 Citera
jernby film Postad 8 april 2008 Postad 8 april 2008 ha fru Munthe betalat för smygannonsering? 0 Citera
Danell Postad 8 april 2008 Postad 8 april 2008 Ska också dit. Hoppas många voodoofilmare kommer! 0 Citera
Usarpe89 Postad 8 april 2008 Postad 8 april 2008 Jag ska också dit! Absolut pepp på namnskyltsidén också!;) 0 Citera
Emma Gray Munthe Postad 8 april 2008 Författare Postad 8 april 2008 Vilcans och StenR: Drömfabriken som arrangemang har inga övre åldersgränser, och är öppet för alla. Kom och mingla med alla filmbarnen! :D Jernby film: Nej, det har fru Munthe inte. Hon har däremot följt reglerna ovan, som definierar skillnaden mellan tips och annons, och hon gissar att moderatorerna skulle nypa henne i örat om hon gjort det på felaktigt sätt. 0 Citera
Pace Postad 8 april 2008 Postad 8 april 2008 Jag håller ett vakande öga på allt som rör sig på forumet. :e 0 Citera
Tomtebo Postad 12 april 2008 Postad 12 april 2008 Shit, nu blev man sjukt sugen på ta sig ditt. Skulle vara najs att pitcha idé samt enbart mingla. får väl fixa en liten namn bricka också ;) for all the voodo people. 0 Citera
Pace Postad 12 april 2008 Postad 12 april 2008 får väl fixa en liten namn bricka också ;) for all the voodo people. Javisst! Gjorde en lite snabbt så att ni kan identifiera er. Olika storlekar för era preferenser! Jag hämtade inspiration (kraft?) från det bifogade fotot. ;) Sedan förväntar jag mig lite foton på er "union"! 0 Citera
StenR Postad 12 april 2008 Postad 12 april 2008 Javisst! Gjorde en lite snabbt så att ni kan identifiera er. Olika storlekar för era preferenser! Jag hämtade inspiration (kraft?) från det bifogade fotot. ;) Sedan förväntar jag mig lite foton på er "union"! Snyygt, men vore bra med plats för namnet också ;) 0 Citera
Pace Postad 12 april 2008 Postad 12 april 2008 :r Ni får helt enkelt gå fram till varandra och hälsa och lära varandras användarnamn. (Vanliga namn är såklart irrelevant.) 0 Citera
AmoriMorte Postad 12 april 2008 Postad 12 april 2008 Haha, jag ska tveklöst se till så att både jag och metroo har skyltar, överdimensionerade skyltar! :D Så att alla kan se oss på behörigt avstånd och fly menar jag :) 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.