Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

[citat=_nemo_]Ingen som har en ny på avatars offline???...kom igen nu...annars vann jag :)[/citat]

nej, men of finns med:)

om du vill ha en annan film så har vi: *The Avatar: Child of Peace, som vi tar Peace som blir: *SuperMAN IV: The Quest for Peace---*Rain Man---*The Scent of Rain, och som blir till sist *scent of a woman....

nu är vi på Cat-woman och då säger jag:

The Truth About Cats & Dogs

Postad

[citat=Eiik][citat=_nemo_]Ingen som har en ny på avatars offline???...kom igen nu...annars vann jag :)[/citat]

om du vill ha en annan film så har vi: *The Avatar: Child of Peace, som vi tar Peace som blir: *SuperMAN IV: The Quest for Peace---*Rain Man---*The Scent of Rain, och som blir till sist *scent of a woman....

The Truth About Cats & Dogs[/citat]

of finns INTE med....då kan man ju ta titlar på vilken jävla bokstav som helst??? "avatars offline"....ja ser inte ordet of någonstans.....avatarS...inte avatar.....så enligt mig är de fortfarande avatars offline som gäller.....elle vad säger ni?...Kan man använda vilka titlar som helst? Bara en bokstav finns med i den förra titeln? Det är ETT av orden i den förra titeln som någonstans ska finnas i den nya.......Alltså räknas inte avatar....eftersom det är avatars.

Annars kan man ju skriva TARzan på avaTARs...och de blir fel...elle va säger ni??

Postad

[citat=_nemo_][citat=Eiik][citat=_nemo_]Ingen som har en ny på avatars offline???...kom igen nu...annars vann jag :)[/citat]

of finns INTE med....då kan man ju ta titlar på vilken jävla bokstav som helst??? "avatars offline"....ja ser inte ordet of någonstans.....avatarS...inte avatar.....så enligt mig är de fortfarande avatars offline som gäller.....elle vad säger ni?...Kan man använda vilka titlar som helst? Bara en bokstav finns med i den förra titeln? Det är ETT av orden i den förra titeln som någonstans ska finnas i den nya.......Alltså räknas inte avatar....eftersom det är avatars.

Annars kan man ju skriva TARzan på avaTARs...och de blir fel...elle va säger ni??[/citat]

Nej nemo... du tog the ring och gjorde de till ringu så du gör lika och ja la till ett s inte halva ordet och nar du skrev din film så skrev du:

[citat=_nemo_]Avatars OFfline[/citat] och föra filmen va: gangs of new york och då ser jag inget of i din film... så sluta att tro du kan vinna med att fuska

så nemo, tro inte att du kan komma med en sån film och säga sedan att man inte får göra samma sak mot din film..så hahaha

Postad

[citat=Eiik][citat=_nemo_][citat=Eiik][citat=_nemo_]Ingen som har en ny på avatars offline???...kom igen nu...annars vann jag :)[/citat]

Annars kan man ju skriva TARzan på avaTARs...och de blir fel...elle va säger ni??[/citat]

Nej nemo... du tog the ring och gjorde de till ringu så du gör lika och ja la till ett s inte halva ordet och nar du skrev din film så skrev du:

[citat=_nemo_]Avatars OFfline[/citat] och föra filmen va: gangs of new york och då ser jag inget of i din film... så sluta att tro du kan vinna med att fuska

så nemo, tro inte att du kan komma med en sån film och säga sedan att man inte får göra samma sak mot din film..så hahaha[/citat]

Shit va jobbig du är....och du har fortfarande fel.....jag tog ringu från the ring......jag la TILL ett u.......jag använde hela ordet RING....du TAR bort ett s....du använder inte hela ordet avatars.......jag använde ordet offline...eftersom ordet of finns med i offline.....jag tog inte BORT något där heller, la bara till fline.......så det är fortfarande "avatars offline"....jag fuskar inte....verkar bara vara mer skärpt än dig....så....HAHAHAHAHAHAHAHAHA

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...