Gå till innehåll

Trailer till KOPPS (Josef Fares nya)


Ronnie

Recommended Posts

  • 1 månad senare...

Välkommen till forumet vito!

 

Precis som jag har sagt tidigare så tycker jag att den verkar cool, men jag vill inte säga att den verkar bättre än "Jalla! Jalla!". Det är säkert mer överdrifts-humor medans "Jalla! Jalla" förmodligen är lite lugnare ;)

Länk till kommentar
Share on other sites

Beror väl på vad man ser som amatörmässigt, jag tycker det är jävligt bra att någon i svensk filmindustri vågar göra någonting annorlunda. Ska se den på fredag, uscha vad bra den kommer att vara. Torkel har blivit nominerad till årets nykomling bland skådespelare, i Berlin eller om det var Cannes. Kom inte riktigt ihåg.

 

/A.

Länk till kommentar
Share on other sites

Har inte sett Kopps än, men oavsett om man anser att Fares filmer är amatörmässiga eller inte så måste man beundra honom för den uthållighet han har visat.

Har (som jag säkert har tjatat om tidigare) följt Fares sedan fem år tillbaks och han har alltid hållit hög kvalitet i bild och effekter. Han gör någonting som ingen annan svensk välkänd filmare gör. Jag tycker det är kul.

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...