Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Här kommer en länk till min senaste film som heter Hemligheten. filmen är 18 minuter lång och spelades in i Malmberget/Gällivare under sommaren 2007. Genren kan kanske kallas mysterium?

Den handlar hur som helst om en kille som får en mystisk bok i posten. Alla som läser i boken tar livet av sig. Vad är det egentligen som står i boken?...

Om någon är intresserad av att se filmen i full kvalité kan ni slänga iväg ett mail. Om ni skickar en skiva och svarsporto så kan jag bränna ned ett ex

http://video.google.com/videoplay?docid=-4308161283510248304&hl=en

Postad

Asså jag hade skrivit en jäkla massa om denna filmen. Och vad gör jag? råkar trycka bort taben...

Om du ursäktar mig ska jag gå och hänga mig själv, för sånt här GÖR MIG SÅ JÄVLA IRRITERAD!

Jag kan nog skriva om det imorrn när jag lugnat ner mig. Hoppas du kan vänta tills dess.

Postad

He he! Ok

Asså jag hade skrivit en jäkla massa om denna filmen. Och vad gör jag? råkar trycka bort taben...

Om du ursäktar mig ska jag gå och hänga mig själv, för sånt här GÖR MIG SÅ JÄVLA IRRITERAD!

Jag kan nog skriva om det imorrn när jag lugnat ner mig. Hoppas du kan vänta tills dess.

Postad

Riktigt fin början, imponerande minst sagt! men den där texten som liksom "dansar" såg missanpassad ut, främst för att den, som jag nyss beskrivit det "dansar".

Strecken som kommer ur boken ser extremt konstiga och dåliga ut i detta sammanhang, skulle passat i en psykedelisk musikvideo. Denna film och den hungriga yxan är faktist riktigt creepy... det är ju dialekten som spelar in, men jag tyckte det lät lite roligt med frasen "jag ids inte bry meh" när det andra offret blev påverkat av boken var effekten med bokstäver som kommer åkande grymt cool! även effekterna vid det tredje offret är underbara. Suverän squibeffekt när tjejen blir skjuten :) coolt när boken "morphar" också!

Tack för en undehållande och grymt bra film!!

Postad

Tack för konstruktiv kritik. Alltid bra att höra någon annans åsikt. Har suttit och jobbat med denna film i "posten" flera månader. Då kan man lätt bli lite blind

Riktigt fin början, imponerande minst sagt! men den där texten som liksom "dansar" såg missanpassad ut, främst för att den, som jag nyss beskrivit det "dansar".

Strecken som kommer ur boken ser extremt konstiga och dåliga ut i detta sammanhang, skulle passat i en psykedelisk musikvideo. Denna film och den hungriga yxan är faktist riktigt creepy... det är ju dialekten som spelar in, men jag tyckte det lät lite roligt med frasen "jag ids inte bry meh" när det andra offret blev påverkat av boken var effekten med bokstäver som kommer åkande grymt cool! även effekterna vid det tredje offret är underbara. Suverän squibeffekt när tjejen blir skjuten :) coolt när boken "morphar" också!

Tack för en undehållande och grymt bra film!!

Postad

nej det får bli en annan gång. Men jag kan säga en sak: Jag gillar musiken starkt! Skulle gärna vilja veta vem som gjort den. Någon länk kanske?

Postad

Är du verkligen från göteborg Astral? Filmen utspelades väl ändå inte i Göteborg, och dialekten var definitivt inte göteborska :P Riktigt bra film för övrigt, 18 minuters ren njutning.

På ett sätt roligare med dessa amatörfilmer än de som görs i hollywood :)

Postad

Filmen är inte inspelad i Göteborg. Men jag bor där!

Är du verkligen från göteborg Astral? Filmen utspelades väl ändå inte i Göteborg, och dialekten var definitivt inte göteborska :P Riktigt bra film för övrigt, 18 minuters ren njutning.

På ett sätt roligare med dessa amatörfilmer än de som görs i hollywood :)

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...