Jangofilm Postad 14 december 2007 Postad 14 december 2007 Här kommer en länk till en teaser för den komande komedin Jango goes tour! http://www.youtube.com/watch?v=YdEt9vnwj2w Hoppas ni tar er en titt! Ha det bra och lycka till med alla era egna projekt. Finns även mer att se på http://www.jangofilm.se 0 Citera
megawatti Postad 14 december 2007 Postad 14 december 2007 wow :) Fick mig att fasna iaf. Vad heter musiken som spelas i trailern? Egen? Säg till när den släpps! 0 Citera
Nicke_92 Postad 14 december 2007 Postad 14 december 2007 Fränt, kändes som jag satt och tuggade popcorn i en biosalong och såg på en trailer medan folket strömmade in. Den verkar riktigt kul ju :) 0 Citera
Mega99 Postad 14 december 2007 Postad 14 december 2007 Fränt, kändes som jag satt och tuggade popcorn i en biosalong och såg på en trailer medan folket strömmade in. Den verkar riktigt kul ju :) Jo, så skulle jag också kunna beskriva det :P Fast det kanske var lite mer TV4 känsla i det. 0 Citera
Jangofilm Postad 14 december 2007 Författare Postad 14 december 2007 Kul att ni gillade den! Filmen skall vara klar i vår. Musiken är egen och gjord speciellt för filmen. Tack för kommentarerna. Vad menade Mega 99 med TV4 känsla? Såg den lite B-ut eller? Jättebra att få feedback så man vet vad man skulle kunna ändra på. 0 Citera
Nicke_92 Postad 14 december 2007 Postad 14 december 2007 Kul att ni gillade den! Filmen skall vara klar i vår. Musiken är egen och gjord speciellt för filmen. Tack för kommentarerna. Vad menade Mega 99 med TV4 känsla? Såg den lite B-ut eller? Jättebra att få feedback så man vet vad man skulle kunna ändra på. Tyst, stackarna på tv4 kan höra dig, det är synd om de som är så kassa som de är ;) skön film återigen. 0 Citera
Mega99 Postad 14 december 2007 Postad 14 december 2007 Kul att ni gillade den! Filmen skall vara klar i vår. Musiken är egen och gjord speciellt för filmen. Tack för kommentarerna. Vad menade Mega 99 med TV4 känsla? Såg den lite B-ut eller? Jättebra att få feedback så man vet vad man skulle kunna ändra på. Den hade den här känslan som är typisk för de svenska filmer som visas på tv4 ;) Inte nödvändigtvist dåligt, det är fortfarande bra, men inte bio bra.... Skitbra faktiskt..... Men inte bio bra...... Fortfarande skitbra! :P 0 Citera
Steffe Postad 15 december 2007 Postad 15 december 2007 Såg riktigt proffsig ut! Jag tycker att det känns som en bio-film! Som Nicke_92 skrev, att det här skulle vara en av reklamfilmerna innan! /Stefan L 0 Citera
beta75 Postad 15 december 2007 Postad 15 december 2007 Såg mycket bra ut. Vill se filmen. Kommer bli kul tror jag. En liten sak bara, kan var kan yrkesskada, man skriver tal med bokstäver upp till tolv. "4 individer..." skall vara "Fyra individer..." Förlåt om jag är petig men ändå... /KN 0 Citera
jernby film Postad 15 december 2007 Postad 15 december 2007 Bra film och ljud ;) lycka till med hela /nils 0 Citera
Jangofilm Postad 16 december 2007 Författare Postad 16 december 2007 Tack allihop! Kul att ni verkar gilla teasern. Vi blir jätteglada. Håller på och jobbar för fullt med filmen så den kan bli klar till våren. Har världens ångest och blir därför jättepeppad att fortsätta när man får så positiv feedback. Tackar! Vill ni se mer bilder, filmmaterial, bakom kulisserna mm så kan ni även kolla in vår hemsida http://www.jangofilm.se. Hoppas alla ni får en riktigt god jul och ett trevligt nytt filmår. 0 Citera
Nicke_92 Postad 16 december 2007 Postad 16 december 2007 Såg mycket bra ut. Vill se filmen. Kommer bli kul tror jag. En liten sak bara, kan var kan yrkesskada, man skriver tal med bokstäver upp till tolv. "4 individer..." skall vara "Fyra individer..." Förlåt om jag är petig men ändå... /KN jag tycker personligen upp till nitton är bättre, men men... 0 Citera
Taste FX Postad 17 december 2007 Postad 17 december 2007 Filmen var ju skön, mycket mysig julkänsla över det hela lyckades du ta fram! Bra jobbat! 0 Citera
fredrikbranting Postad 21 december 2007 Postad 21 december 2007 Skön känsla. Känns proffsig. Synd att det var lite dåligt ljud på en av killarna som snackade. Sen hade jag lite svårt att förstå handlingen i filmen, så är det ju i många trailers iofs. Det fick mig helt klart intresserad!!! 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.