Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
Fränt, kändes som jag satt och tuggade popcorn i en biosalong och såg på en trailer medan folket strömmade in. Den verkar riktigt kul ju :)

Jo, så skulle jag också kunna beskriva det :P Fast det kanske var lite mer TV4 känsla i det.

Postad

Kul att ni gillade den! Filmen skall vara klar i vår. Musiken är egen och gjord speciellt för filmen. Tack för kommentarerna. Vad menade Mega 99 med TV4 känsla? Såg den lite B-ut eller? Jättebra att få feedback så man vet vad man skulle kunna ändra på.

Postad
Kul att ni gillade den! Filmen skall vara klar i vår. Musiken är egen och gjord speciellt för filmen. Tack för kommentarerna. Vad menade Mega 99 med TV4 känsla? Såg den lite B-ut eller? Jättebra att få feedback så man vet vad man skulle kunna ändra på.

Tyst, stackarna på tv4 kan höra dig, det är synd om de som är så kassa som de är ;)

skön film återigen.

Postad

Den hade den här känslan som är typisk för de svenska filmer som visas på tv4 ;) Inte nödvändigtvist dåligt, det är fortfarande bra, men inte bio bra.... Skitbra faktiskt..... Men inte bio bra......

Fortfarande skitbra! :P

Postad

Såg mycket bra ut. Vill se filmen. Kommer bli kul tror jag.

En liten sak bara, kan var kan yrkesskada, man skriver tal med bokstäver upp till tolv.

"4 individer..." skall vara "Fyra individer..."

Förlåt om jag är petig men ändå...

/KN

Postad

Tack allihop! Kul att ni verkar gilla teasern. Vi blir jätteglada. Håller på och jobbar för fullt med filmen så den kan bli klar till våren. Har världens ångest och blir därför jättepeppad att fortsätta när man får så positiv feedback. Tackar! Vill ni se mer bilder, filmmaterial, bakom kulisserna mm så kan ni även kolla in vår hemsida http://www.jangofilm.se.

Hoppas alla ni får en riktigt god jul och ett trevligt nytt filmår.

Postad
Såg mycket bra ut. Vill se filmen. Kommer bli kul tror jag.

En liten sak bara, kan var kan yrkesskada, man skriver tal med bokstäver upp till tolv.

"4 individer..." skall vara "Fyra individer..."

Förlåt om jag är petig men ändå...

/KN

jag tycker personligen upp till nitton är bättre, men men...

Postad

Skön känsla. Känns proffsig.

Synd att det var lite dåligt ljud på en av killarna som snackade. Sen hade jag lite svårt att förstå handlingen i filmen, så är det ju i många trailers iofs.

Det fick mig helt klart intresserad!!!

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...