Jump to content

Recommended Posts

Posted

jobbiga med flash är att man inte kan spara filer till disken.. ända sättet jag kan se :/ fel på Wmp för mig.

Jävligt intressant CV där Tony :P .. Hur var det att arbeta med Big Brother? satt du uppe 24/7 o klippte mellan kamerorna hela tiden? :D

Posted

Sidan var jävligt snygg faktiskt, nu har ju runt 80% av alla datoranvändare Flash oxo.. så det är säkrare än för ett par år sedan.

Enda du bör fixa är som sagt nått sätt att få hem filmerna för dom som inte kan streama mpg :) .. det finns nått script till flash har jag för mig som tvingar datorn att tanka även om man har något program som är bundet till filen.

Posted

riktigt fin sida måste jag säga.

allt fungerade felfritt för mig att kolla o ladda ner filmer. förutom första filmen som jag inte fick ner på disken

Posted

Hur det var att klippa Big Brother.. Jo det var kul dom första gångerna. Tredje rundan blev allt kanske lite enformigt.

Bildproducenterna gick på skift, så man jobbade 11 timmars skift, varav man satt 3 timmar på och klippte åt gången.

Klippte live mellan kamerorna då ja.. 28 st hade vi på BB. På singel 24/7 (nytt norskt koncept) hade vi 37st :)

Posted

Jättefin layout.

Fast kan du inte zippa ner filerna, eller lägga dom i en plugin på hemsidan, så att man kan kolla direkt?

Zippar du ner dom så tar dom mindre plats, går snabbare att ladda ner och filmspelaren behöver inte streama.

Posted

tack för inläggen. Skall se om det är nåt jag kan göra för att fixa så att det får snabbare att kolla på filmerna... ;)

• 2 weeks later...
Posted

najs sida. Måste bara fråga, vad fick du ungefär i lön när du jobba som bildproducent för Big Brother o singel 24/7 osv? Skulle va kul o veta. Har aldrig tänkt på lönerna fast jag tänkt utbilda mig och jobba inom film,tv branshen.

Posted

Runt 24 000:-/månaden tjänade jag då. Men detta var i Oslo altså. Är inte säker på vad dom får i sverige för samma jobb, men jag tror det ligger runt 20-21 tusen!?!?

• 2 months later...
  • 3 months later...