Gå till innehåll

vad tycks om hemsida


kobe

Recommended Posts

jobbiga med flash är att man inte kan spara filer till disken.. ända sättet jag kan se :/ fel på Wmp för mig.

 

Jävligt intressant CV där Tony :P .. Hur var det att arbeta med Big Brother? satt du uppe 24/7 o klippte mellan kamerorna hela tiden? :D

Länk till kommentar
Share on other sites

Sidan var jävligt snygg faktiskt, nu har ju runt 80% av alla datoranvändare Flash oxo.. så det är säkrare än för ett par år sedan.

 

Enda du bör fixa är som sagt nått sätt att få hem filmerna för dom som inte kan streama mpg :) .. det finns nått script till flash har jag för mig som tvingar datorn att tanka även om man har något program som är bundet till filen.

Länk till kommentar
Share on other sites

Hur det var att klippa Big Brother.. Jo det var kul dom första gångerna. Tredje rundan blev allt kanske lite enformigt.

Bildproducenterna gick på skift, så man jobbade 11 timmars skift, varav man satt 3 timmar på och klippte åt gången.

Klippte live mellan kamerorna då ja.. 28 st hade vi på BB. På singel 24/7 (nytt norskt koncept) hade vi 37st :)

Länk till kommentar
Share on other sites

Jättefin layout.

Fast kan du inte zippa ner filerna, eller lägga dom i en plugin på hemsidan, så att man kan kolla direkt?

Zippar du ner dom så tar dom mindre plats, går snabbare att ladda ner och filmspelaren behöver inte streama.

Länk till kommentar
Share on other sites

  • 2 veckor senare...

najs sida. Måste bara fråga, vad fick du ungefär i lön när du jobba som bildproducent för Big Brother o singel 24/7 osv? Skulle va kul o veta. Har aldrig tänkt på lönerna fast jag tänkt utbilda mig och jobba inom film,tv branshen.

Länk till kommentar
Share on other sites

  • 2 månader senare...
  • 3 månader senare...

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...