_nemo_ Posted October 7, 2007 Posted October 7, 2007 Sam och Rai's bidrag till en filmtävling. Tävlingen gick ut på att göra en scen ur någon känd film. De bestämmer sig till slut för att köra på Harry Potter, men Sam ångrar sig mitt under inspelningen. Lägger ut en av mina egna favoritdelar av Sam & Rai här också. Eftersom man fick så mycket kommentarer på djurparksdelen så skulle det vara kul och se om man fick lika många på den här. Format: MPEG Längd: 3 min 0 Quote
lilla_farbrorn Posted October 7, 2007 Posted October 7, 2007 Skitroligt som vanligt. Hoppas på fler avsnitt! :D 0 Quote
tomgrejs Posted October 7, 2007 Posted October 7, 2007 det är alltid lika kul att kika in här på voodoofilm. komma ifrån alla superseriösa produktioner och få se lite kvalitets film. Bara titeln gör ju sitt. Som hämtat från hollywood, :) haha. riktigt skön film! 0 Quote
Max_H Posted October 8, 2007 Posted October 8, 2007 Dåligt samvete för att jag aldrig kommenterat dom... tycker denna är den bästa. Mycket för att tempot är lite högre här (kan tycka att dom andra har varit lite väl långsamt klippta). Hoppas det inte blir en för lång paus - keep em´coming! /Max 0 Quote
Nicke_92 Posted October 8, 2007 Posted October 8, 2007 haha! Grymt kul! han är tillbaka. voldemort. saruman! är han tillbaka, vart? fan vad härlig film! 0 Quote
CocaCalle Posted October 8, 2007 Posted October 8, 2007 håller du på med nåt nytt? :) älskar denna :D 0 Quote
_nemo_ Posted October 9, 2007 Author Posted October 9, 2007 Tack för alla kommentarer. Det kommer nya grejer inom en snar framtid. 0 Quote
SimonS86 Posted October 11, 2007 Posted October 11, 2007 ehhh...he he...ja, jo det är ju ett sätt att göra film det med... 0 Quote
_nemo_ Posted October 11, 2007 Author Posted October 11, 2007 ok, men hur går hemsidan då? Jadu..... Vi tänkte ju starta upp den i samma veva som vi går in ordentligt i produktion på CR. Men vi väntar fortfarande på prisuppgifter från vissa platser. Så jag säger inget datum, men snart, snart. Vi har färdigt material med Sam och Rai som ligger och väntar. 0 Quote
Recommended Posts