Jump to content

Recommended Posts

Posted

Sam och Rai's bidrag till en filmtävling. Tävlingen gick ut på att göra en scen ur någon känd film. De bestämmer sig till slut för att köra på Harry Potter, men Sam ångrar sig mitt under inspelningen.

Lägger ut en av mina egna favoritdelar av Sam & Rai här också.

Eftersom man fick så mycket kommentarer på djurparksdelen så skulle det vara kul och se om man fick lika många på den här.

Format: MPEG

Längd: 3 min

Posted

det är alltid lika kul att kika in här på voodoofilm. komma ifrån alla superseriösa produktioner och få se lite kvalitets film. Bara titeln gör ju sitt. Som hämtat från hollywood, :) haha. riktigt skön film!

Posted

Dåligt samvete för att jag aldrig kommenterat dom... tycker denna är den bästa. Mycket för att tempot är lite högre här (kan tycka att dom andra har varit lite väl långsamt klippta).

Hoppas det inte blir en för lång paus - keep em´coming!

/Max

Posted
ok, men hur går hemsidan då?

Jadu.....

Vi tänkte ju starta upp den i samma veva som vi går in ordentligt i produktion på CR. Men vi väntar fortfarande på prisuppgifter från vissa platser. Så jag säger inget datum, men snart, snart. Vi har färdigt material med Sam och Rai som ligger och väntar.