faxe Posted June 17, 2004 Share Posted June 17, 2004 Filmen ni alla har väntat på ;) Efter mkt om och men har vi nu fått upp den. Filmen finns nu på http://www.omettmonster.tk 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ufosxm Posted June 18, 2004 Share Posted June 18, 2004 En actionspäckad komedi =) Det låter suveränt. 11 minuter? Jo man tackar ja. Hemsidan var väl sådär, men bilden var ganska häftig. Vi får se om filmen är bra. EDIT: Haha! Suverän idé. Jävla idiot som har en zombie i garderoben. Ljudeffekterna är skitbra. Typiskt Fredde Granberg =) Jag älskar den här filmen. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
orange Posted June 18, 2004 Share Posted June 18, 2004 Bra ljud, godkända skådespelare, konstig story ;) Hehe, nej, men jag håller med Ufosxm, "vilken idiot som har ett monster i garderoben" :) Skönt att det var lite humor inblandat också så det inte blir för "stelt". 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ProZ Posted June 19, 2004 Share Posted June 19, 2004 Hehe.. riktigt bra!.. orkar inte förklara varför och orkar inte påpeka med någon konstruktiv kretik. Jag måste sova :S 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Falck Posted September 9, 2004 Share Posted September 9, 2004 nåja, inte min favorit film precis, beror nog på att jag gillar mer fartfyllda filmer. Men iden var bra =) //Falck 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Senapse Posted October 9, 2004 Share Posted October 9, 2004 hej där, laddade ner filmen precis nu och tittade igenom den :D bra gjort! huvudpersonen påminner lite om mig (lite sådär dum o "trött" hela tiden) så d va något ja kunde relatera tilll, hehe :P varför han bestämde sig för att behålla monstret som sitt husdjur är något ja aldrig kommer förstå men visst gör vi alla dumma misstag ibland ^_^ 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mini-Sinki Posted January 5, 2005 Share Posted January 5, 2005 Haha! Bra film 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_nemo_ Posted January 5, 2005 Share Posted January 5, 2005 [citat=>>Mini-Sinki Hur fan lyckas du få tag på filmer som inte finns kvar??????? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Santafantasma Posted January 5, 2005 Share Posted January 5, 2005 varför finns inte filmen kvar längre???? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joel Posted January 16, 2005 Share Posted January 16, 2005 Det undrar jag också, jag vill se mästeverket 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dr.waga Posted January 29, 2005 Share Posted January 29, 2005 Kom igen faxe! Fixa länken. Nu är jag jättenyfiken.. det gick ju inte ens att se trailern.. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mannemoviemaker Posted February 5, 2006 Share Posted February 5, 2006 Vill OcksÅ Se!!!!!!! :s 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
simonrahnster Posted February 5, 2006 Share Posted February 5, 2006 För er som är desperata att kolla på filmen så kan man ju googla lite:D Ligger bland dem första sökresultaten 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefan Zyb Posted February 20, 2006 Share Posted February 20, 2006 haha så ***** bra! Gillade eran ide samt humorn var helt okej men blev sämre i lägenheten. Hittade fillmen via Video.google.com för dem som inte har sett den. http://video.google.com/videoplay?docid=2909656612397308383&q=Om+ett+monster 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts