Jump to content

vi alla vill tjana pengar

Fat Tony

Recommended Posts

Tycker du ska slå till på det erbjudandet Tony. 100 000 är ju skitbilligt.

Tänk om porrpolisen stormar in mitt under inspelning och ber om licens. Då är det kört.

Tänk ifall de frågar ifall de får vara med då. Och man får en batong rakt up i mumindalen.

Finns alltid värre saker :)

Räknas hajar till fiskporrlicensen? eller har hajar en licens för sig?

Hajar och rockor är i en licens för sig. Licenslagen följer de olika systemen (broskfiskar och benfiskar). Tidiagre så tillhörde hajlicensen Cousteau (efter den specialutgåva av "Den tysta världen" som släptes -63, 7 år efter orginalutgåvan kom). vet inte om den är nedärvd eller om den finns på marknaden. Jag kan tänka mig att det fortfarande har den knäppa tilläggsregeln att "alla måste tala franska".

Vilket mysterium att trådskaparen försvann. :D

Ja, vart tog du vägen Tony? Här försöker folk vara hjälpsamma och får inte ens någon respons. Hur går det med licensen?

Jag har förresten en begagnad för tidelag med grisar. Du kan möjligtvis även köra kor med den, porrpolisen brukar ha överseende med just denna licens.

Svårt att få tag på trovärdiga skådisar dock till just sex med grisar och amatörer är inte att rekommendera gällandes det heller. Därför kan jag sälja den billigt.

Vilket mysterium att trådskaparen försvann. :D

nope jag e kvar men jag har varigt ganska upptagen

men tillbaka till saken itället för att köpa licens hur får man ett.... eller är det bara att skaffa sig "skådespelare", undrar hur det blir om de blir polisstorm och typ stänger ner hela scenen

Det är skitlätt att tjäna pengar på film. Se till att allt du gör håller sig i topp-100 bästa bara.

jag har ju gjort en film 5min lång(inte porr) som e jävligt bra men hur kommer man in på marknaden, det är med DVD menu och allt ska skicka ut den här på voodoo denna helgen.

eller är det bara att skaffa sig "skådespelare"

Varsågod, fråga släkt och vänner om de vill vara med. Ganska få porrskådisar skulle tänka sig att ta kontakt med en okänd annonsör, och det med all rätt. Vanligtvis får de etablerade porrproducenterna kontakt med aktörer genom att skådisarna själva tar kontakt med bolagen, och då gäller det att ha gott rykte i branschen.

undrar hur det blir om de blir polisstorm och typ stänger ner hela scenen

Varför skulle de göra det?

/Jakob

Fat Tony måste skoja lite :-)

Han har inte svarat på alla kommentarer och han har inga å, ä eller ö med i sin porr ?! Kan knappast var Swedish erotica :) .

Faktum är väl att många av oss kan fascineras/upphetsas av att titta på porr, eller är jag ensam ?

Jag vet helt klart hur jag själv fungerar och vilken porrfilm jag skulle vilja göra om det var andra förutsättningar i tillvaron. (förutsättningarna och begränsningarna för att jag kommer att göra porrfilm kan vi ta i en annan tråd. Med det menat att jag kommer aldrig att ha tillräcklig drivkraft för att göra det. Fast det finns ju uppenbarligen pengar i det.. )

Jag är inte emot porr eller "erotik på film" om ingen människa kommer till skada och alla är vuxna och har kul, som är med.

Jag har sett hyfsat bra porr och definitivt mer (någorlunda)naturlig porr på -80 talet när jag slammade marknaden :)

då fick ju tjejer ibland se ut som tjejer. Jag menar en genuint glad, ickeopererad tjej med orakad buske och skinkorna dallrande vid påsättning. Dessutom på tu man hand med en kille som man såg ansiktet på och som tyckte om det hela. Hon slapp också att alltid få fixet i ansiktet, VARJE GÅNG. Sånt gillar jag. Naturligtvis fanns det en dålig marknad då också. Men det borde inte alltid behöva vara så.

Tyvärr är det hårlösa barnmodeller som blir tagna i fel "dörr" som är förebilden idag. Är det verkligen så att alla unga killar gillar det idag? Är jag gammal och omodern eller är detta också mode?

Hmmm. Jag vill ju inte att alla mina åsikter skall komma med i en så infekterad tråd som porrfilmmen kan bli. Jag har i alla fall ändå tyckt till i denna tråd där alla låtsas som om de inte vet vad porr/erotikfilm är.

Bortsett från att det finns pengar, droger, knark och kanske annan skit runt omkring porrfilm, så nog fan är vi fler som tycker att det kan vara spännande att titta på, eller hur?

Är det överhuvudtaget någon som vågar svara seriöst? Antagligen inte och då tog jag död på denna tråd med mitt lååångaaa inlägg :)

Faktum är väl att många av oss kan fascineras/upphetsas av att titta på porr, eller är jag ensam ?

Dom är väldigt underhållande dina gubbar. :D Hur många har du egentligen? Copaman är fortfarande min absoluta favorit. Älskade killen. Copaman kom tillbaka.

Dom är väldigt underhållande dina gubbar. :D Hur många har du egentligen? Copaman är fortfarande min absoluta favorit. Älskade killen. Copaman kom tillbaka.

Haha, copaman fick jag slipa på länge. Carbe kräver också en hel del tid ;)

Om sanningen ska fram så är jag Pace egentligen, men styr ca 400 medlemmar här, bara för att kunna få in mer pengar på reklam här på sidan.

Javisst. Men tråden antyder att vi är mer intresserade av sex med fiskar och skaldjur och en och annan bläckfisk än dallrande skinkor (och vad det nu var).

Det mest imponerande md dig, nemo, är att du bakar dina gubbar över väldigt lång tid. Du är ihärdig. Sånt är bra.

Haha, copaman fick jag slipa på länge. Carbe kräver också en hel del tid ;)

Om sanningen ska fram så är jag Pace egentligen, men styr ca 400 medlemmar här, bara för att kunna få in mer pengar på reklam här på sidan.

Du menar då alltså att jag kanske inte ens är jag... jag kanske är du??? Men vem är jag då? Är det därför mina armhålor luktar extra mycket svett när du är online? Jag kanske sitter fasst i osynliga vajrar som rycks i av den store dröm-mästaren ?

Nu sattes hela min livssyn ur spel... någon här nämnde något om att tillbe en gråsugga... jag tror jag ska hitta mig en enslig stuga någonstans ute i bushen där jag kan bosätta mig som eremit och leva ut mitt liv tillbedjandes min växande samling av Ciderburkar stående under min DVD-samling mässande filmcitat ur obskyra japanska gore-porr-filmer och gammla Jim Henzonexperiment...

och vad säger jag då? jo... JORDGUBBSYLT!!! och vad var sanningen om Philadelphia-experimentet???