Pace Postad 9 juli 2007 Postad 9 juli 2007 Forumet håller på att uppdateras. Det enda som ändras är kosmetika och utseendet kan därför se något konstigt ut. Allt fungerar dock som det ska. Bör vara klart under dagen. 0 Citera
Simon W Postad 9 juli 2007 Postad 9 juli 2007 Ser att det nog är annat typsnitt på "Voodoofilm >> Forum" som står under klappan, längst upp till vänster... 0 Citera
lilla_farbrorn Postad 9 juli 2007 Postad 9 juli 2007 Oj va brett och stort allting är! ..Eller det kanske beror på min nya 22" widescreen-skärm. :h *nöjd farbror* 0 Citera
Simon W Postad 10 juli 2007 Postad 10 juli 2007 Oj va brett och stort allting är! ..Eller det kanske beror på min nya 22" widescreen-skärm. :h *nöjd farbror* Wow. Jag ser fram emot leveransen av en 19", på måndag. Har kisat mot en 14" länge nog! Då kommer jag också märka av den nya utformningen av denna eminenta sajt! 0 Citera
Java ex Machina Postad 11 juli 2007 Postad 11 juli 2007 Wow. Jag ser fram emot leveransen av en 19", på måndag. Har kisat mot en 14" länge nog! Då kommer jag också märka av den nya utformningen av denna eminenta sajt! Är det också en del av uppdateringen att alla på voodoo får nya bildskärmar? När kommer min isf och ser ni till att skicka till min nya adress? 0 Citera
carbe Postad 11 juli 2007 Postad 11 juli 2007 Eh... har ni tänkt fixa utseendet någon gång? :S 0 Citera
Simon W Postad 11 juli 2007 Postad 11 juli 2007 Jag tycker utseendet är bra. Easy on the eyes. Don't change... 0 Citera
Simon W Postad 12 juli 2007 Postad 12 juli 2007 Jag menade naturligtvis buggarna vid menyn. Jag ser inga buggar what so ever... 0 Citera
carbe Postad 20 juli 2007 Postad 20 juli 2007 Hur gar det egentligen med uppdateringarna? (halsar ocksa fran Skottland) 0 Citera
Pace Postad 20 juli 2007 Författare Postad 20 juli 2007 Vi har lagt in följande i forumet: If user = carbe then return else showEnhancedVersionOfForum() end if 0 Citera
carbe Postad 21 juli 2007 Postad 21 juli 2007 Vi har lagt in följande i forumet: If user = carbe then return else showEnhancedVersionOfForum() end if Hm, det är väldigt konstigt att ni inte kör med PHP-kod på forumet när forumet är kodat i PHP... Det borde se ut ungefär så här: $user = $_COOKIE['anvandarnamn']; // vet inte exakt hur just det ser ut för just detta forum if ($user == 'carbe') { include "carbeforum.php"; }else{ include "forum.php"; } ?> :)... Men allvarligt talat, jag bara undrar hur det går? Vad är det som har gått snett? ;) 0 Citera
Pace Postad 22 juli 2007 Författare Postad 22 juli 2007 Det går att infoga COM-komponenter i PHP, vilket innebär att de kan vara skrivna i vilket språk som helst, till och med basic. ;) Nog om det. Jag har semester och tar tag i det när jag känner för det. Det kan ske om en minut eller fem veckor. Vem vet. 0 Citera
carbe Postad 1 augusti 2007 Postad 1 augusti 2007 Yay! Tog du bort den annorlunda designen för mig, menar du? ;) 0 Citera
Pace Postad 1 augusti 2007 Författare Postad 1 augusti 2007 Precis, ändringen var bara för dig carbe. Vi andra har ju tittat på den färdiga versionen sedan dag ett. ;) 0 Citera
gorse Postad 15 augusti 2007 Postad 15 augusti 2007 http://www.ida.liu.se/~gse/voodoo/forum.jpg 0 Citera
Pace Postad 15 augusti 2007 Författare Postad 15 augusti 2007 Vi tyckte att du skrev alldeles för mycket, gorse. ;) Nej då, ska åtgärdas under dagen. Tack för bilden. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.