Anhool Postad 1 juli 2007 Postad 1 juli 2007 Enda gången jag kollat något på fejmtv var när någon länkade till en grej gjord i AE. Han påstod att han gjort klippet helt själv och flera personer berömde honom. Jag blev så arg så jag registrerade mig och kommenterade. Jag berättade att han bara följt Andrew Kramers väldigt trevliga tutorial. Dagen efter var min kommentar borta så jag skriver en gång till. Dagen efter det är den också borta. Har aldrig besökt fejmtv sen dess. 0 Citera
Mega99 Postad 1 juli 2007 Postad 1 juli 2007 Jodu, jag har upplevt liknande på Youtube. En kille hade spelat in en zombiefilm på Super-16 i tre delar, handlingen och dialogen i del 2 var direkt taget ur en episod av tv serien Angel. Jag blev bara så sur när han tagit direkt från serien, dialogen var exakt (handlade bara om några korta scener, men med långa dialoger). Jag skrev i en kommentar hur han bara snott handlingen och dialogerna ur Angel, nästa dag var kommentaren borta. Jag skrev igen och nästa dag så var hela filmen borta oO :P Han var väl rädd att hans skådisar och crew skulle upptäcka att han snott det mesta. Filmen hette "The Ruin" om någon av er skulle råka hitta den på nån annan sida. The Ruin, zombiefilm, Super-16. 0 Citera
Nicke_92 Postad 17 augusti 2007 Postad 17 augusti 2007 jag vet inte vad jag ska säga, den var...flummig... 0 Citera
popcornemil Postad 15 september 2007 Postad 15 september 2007 Enda gången jag kollat något på fejmtv var när någon länkade till en grej gjord i AE. Han påstod att han gjort klippet helt själv och flera personer berömde honom. Jag blev så arg så jag registrerade mig och kommenterade. Jag berättade att han bara följt Andrew Kramers väldigt trevliga tutorial. Dagen efter var min kommentar borta så jag skriver en gång till. Dagen efter det är den också borta. Har aldrig besökt fejmtv sen dess. FejmTV är skamligt. Var där ett tag. Sen har det disktuerats om det är för Sveriges filmtokiga 12åringar, men jag kan gott säga att ca. 97% av alla som är där, så kommer ingen av dom fortsätta och satsa på film inom det kommande året. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.