Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Tja, vi kan ju börja dividera en gång till om samma sak? Jag har inga problem att upprepa mig. Skriv bara "Himlen är blå, utan horisont, landskapsdetaljer eller synliga saker" så är det klart. Det är mycket svårt att filma detta utan att inte rikta kameran uppåt.

Postad
MAn kan skriva som föregånde talare/skrivare men lägga till "vi ser en blå himmel.." innan.

Men det ska vara att bilden vänds upp mot himlen, och på himlen ska det finnas en speciel sak. Bilden kommer att vändas upp mot himlen, klippet ska inte börja i himlen... Så hur skriver man det?;)

Postad

Det är ju inte vikigt för historian, det förändrar ju klart inte en historia för att man tar bort en tiltning. Men det gör filmen bättre.. Ska jag skita i och skriva det och skriva det i storyboarden iställer?

Postad
Bra att du lägger ned mycket tid på förarbete. Inte ofta man ser det.

hmm, då stöter man inte oftast på lika många problem under inspelningen när man har allt klart för sig;)

Jag vet inte om jag är helt fel nu, är scenografi och att rita storyboard samma sak?

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...