Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Självklat! Kolla filtergängan på kameran bara så att du hittar rätt storlek. vissa sämmre/älder kameror saknar gänga men då får man lösa det på andra sätt!

Postad

Filter fungerer på allt som har en lins. Här handlar det om ljus och fysik inte om teknik ;)

Problemet kan vara att det inte alltid finns filtergängor. Då kan man lösa det med en filteradapter eller med gaffatejp :)

Postad

Gaffatejp är ett nytt ord för mig med, men jag gissar att det är den silverfärgade vävtejp som på engelska även kallas "duct tape" och som går att tejplaga praktiskt taget ALLT. Oumbärligt vid tex camping. En snik-variant säljs på biltema, men den är en sämre kopia av originalet.

Postad
Gaffatejp är ett nytt ord för mig med, men jag gissar att det är den silverfärgade vävtejp som på engelska även kallas "duct tape" och som går att tejplaga praktiskt taget ALLT. Oumbärligt vid tex camping. En snik-variant säljs på biltema, men den är en sämre kopia av originalet.

http://images.google.com/images?client=firefox-a&rls=org.mozilla:sv-SE:official&channel=s&hl=en&q=gaffatejp&btnG=Google+Search&ie=UTF-8&oe=UTF-8&um=1&sa=N&tab=wi

Jösses. Det enda föremål på jorden som talar för att guds existens, det mest fulländade fysiska tinget efter stålull och cuba libre :)

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...