Jump to content

Recommended Posts

Posted

Världens bästa kortfilm??

Jag älskar den här filmen, den är så otroligt skön så det finns inte. Oscarsnominerad 2005 (tydligen, fastän jag är stensäker på att det var 2004).

Posted

Shit fan jag gillade den verkligen, en av de mest intressanta kortfilmerna jag sätt.

blir ännu bättre om man förstår spanska! riktigt bra!

Vadå det fanns ju text...

Posted
Porque? La pelicula tiene subtitulos. Muy bueno!

Hehe... ska se den när jag kommer hem... 4 år grundskolespanska borde ju gett någonting om inte annat;)

Tengo un gato de mi pantalones y UNA SERVECA GRANDE POR FAVOR!!! :bire

Posted

esta mejor quando estas hablando espñol porque hay bromas y cosas muy intressantes y divertido que no estan igual en los subtitolos! subtitolos nunca esta mejor que el orginal!

• 7 months later...
Posted
Jag tycker Codigo 7 bevisade att 7:35 de la mañana inte är världens bästa kortfilm. Den var nämligen bättre. Sköna filmer båda två.

Jag tycker att codigo 7 var en genialisk idé, men inte av samma klass som la manana. Som film i helhet. Fast det är svårt, de är så olika. Men hursomhelst ska det bli väldigt intressant att se vad som kommer ifrån Nacho Vigalondo i framtiden.

(Jag vet, gammal tråd, men jag råkade hitta den nu igen när ja sökte på filmen :))