_nemo_ Posted February 8, 2007 Posted February 8, 2007 Världens bästa kortfilm?? Jag älskar den här filmen, den är så otroligt skön så det finns inte. Oscarsnominerad 2005 (tydligen, fastän jag är stensäker på att det var 2004). 0 Quote
Bleckert Posted February 8, 2007 Posted February 8, 2007 blir ännu bättre om man förstår spanska! riktigt bra! 0 Quote
Ivan Posted February 8, 2007 Posted February 8, 2007 Shit fan jag gillade den verkligen, en av de mest intressanta kortfilmerna jag sätt. blir ännu bättre om man förstår spanska! riktigt bra! Vadå det fanns ju text... 0 Quote
gorse Posted February 9, 2007 Posted February 9, 2007 blir ännu bättre om man förstår spanska! riktigt bra! Porque? La pelicula tiene subtitulos. Muy bueno! 0 Quote
_nemo_ Posted February 9, 2007 Author Posted February 9, 2007 haha...Ivan....Codigo 7 var ju hur bra som helst den med. 0 Quote
jmalmsten Posted February 9, 2007 Posted February 9, 2007 Porque? La pelicula tiene subtitulos. Muy bueno! Hehe... ska se den när jag kommer hem... 4 år grundskolespanska borde ju gett någonting om inte annat;) Tengo un gato de mi pantalones y UNA SERVECA GRANDE POR FAVOR!!! :bire 0 Quote
gorse Posted February 9, 2007 Posted February 9, 2007 Tengo un gato de mi pantalones y UNA SERVECA GRANDE POR FAVOR!!! Je-je. No comes mocos. 0 Quote
Java ex Machina Posted February 9, 2007 Posted February 9, 2007 ah moccabryggare :) men varför brygger han fyra koppar espresso till frukost? grymt kul var den iaf. 0 Quote
Bleckert Posted February 10, 2007 Posted February 10, 2007 esta mejor quando estas hablando espñol porque hay bromas y cosas muy intressantes y divertido que no estan igual en los subtitolos! subtitolos nunca esta mejor que el orginal! 0 Quote
_nemo_ Posted February 10, 2007 Author Posted February 10, 2007 Stoppos pratos spanskos nuos. 0 Quote
Java ex Machina Posted February 10, 2007 Posted February 10, 2007 Stoppos pratos spanskos nuos. http://www.babelfish.altavista.com/ the this best one quando these speaking espñol because there are very intressantes jokes and things and amused that does not estan equal in the subtitolos! subtitolos never the this best one than the orginal! 0 Quote
Bleckert Posted February 11, 2007 Posted February 11, 2007 http://www.babelfish.altavista.com/ Extremt bra översättning! 10 puntas! 0 Quote
vilcans Posted February 13, 2007 Posted February 13, 2007 Jag tycker Codigo 7 bevisade att 7:35 de la mañana inte är världens bästa kortfilm. Den var nämligen bättre. Sköna filmer båda två. 0 Quote
_nemo_ Posted October 13, 2007 Author Posted October 13, 2007 Jag tycker Codigo 7 bevisade att 7:35 de la mañana inte är världens bästa kortfilm. Den var nämligen bättre. Sköna filmer båda två. Jag tycker att codigo 7 var en genialisk idé, men inte av samma klass som la manana. Som film i helhet. Fast det är svårt, de är så olika. Men hursomhelst ska det bli väldigt intressant att se vad som kommer ifrån Nacho Vigalondo i framtiden. (Jag vet, gammal tråd, men jag råkade hitta den nu igen när ja sökte på filmen :)) 0 Quote
Recommended Posts