Tomtebo Postad 8 juli 2007 Postad 8 juli 2007 Okej, då blir det att inköpa den mattskivan sedan, när han är klar med sitt projekt. Ska bli intressant. 0 Citera
Norbert Postad 8 juli 2007 Postad 8 juli 2007 Japp, väldigt spännande ska det bli. :) Jag satt precis och surfade lite på spinnande adaptrar och det finns inte många hemmabyggen att kika på för spinnande adaptrar är tydligen väldigt svåra att få till. Jag kom dock över denna tråd om den där cd-dummy-adaptern: http://www.dvxuser.com/V6/showthread.php?t=50518&highlight=spinning Den skrämmande biten är att jag fick liknande resultat som den där killen. Jag har ingen aning om hur den som har gjort tutorialen har fått så bra resultat enbart genom att göra stegen i tutorialen. 0 Citera
Tomtebo Postad 8 juli 2007 Postad 8 juli 2007 Mitt såg ungefär ut som de med. Har filmat lite med den, kan lägga upp de snart. Då försökte jag fixa med "boxen" men jag filmade utan box.. känns ju nästan som de tog bilderna med en vanlig digital system kamera. 0 Citera
Tomtebo Postad 10 juli 2007 Postad 10 juli 2007 Känns ju nästan så. Att de fotade de bilderna med en digitalsystem kamera. Jag lyckades inte så speciellt bra. Ska få in den på datorn och visa klippet, de bästa jag kunde. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.