jullpa Postad 10 januari 2007 Postad 10 januari 2007 En själbiografi. En händelse under en av mina kvällspromenader... http://i117.photobucket.com/albums/o44/jullpa/testbild.jpg http://i117.photobucket.com/albums/o44/jullpa/testbild7.jpg http://i117.photobucket.com/albums/o44/jullpa/testbild5.jpg Format: Flash Längd: 2.41 Storlek: streamas 0 Citera
ofstudios Postad 10 januari 2007 Postad 10 januari 2007 Hello! Det var najs, mucho bra! Bara en grej som jag reagera på_Sänk musiken lite, eller höj rösten var lite svårt att höra när musiken var som högst. Vad har du mer använt för program? Photoshop? 0 Citera
jullpa Postad 10 januari 2007 Författare Postad 10 januari 2007 Jepp, premiere och photoshop... ah ska fixa till ljudet då... återkommer med ny version. 0 Citera
vilcans Postad 10 januari 2007 Postad 10 januari 2007 Snygg och stämningsfull men lite meningslös historia. Keep up the good work! 0 Citera
KF.ent Postad 10 januari 2007 Postad 10 januari 2007 helt riktigt skitbra! Fick en helskön känsla av filmen, älskade att den var helt lugn i tempot och speciellt att storyn inte var slipad och hade inga förklaringar överhuvudtaget knappt, som sagt skitbra... 0 Citera
jullpa Postad 10 januari 2007 Författare Postad 10 januari 2007 Snygg och stämningsfull men lite meningslös historia. Keep up the good work! Tack så hemskt mycket... Handlingen är väldigt metaforiskt tänkt, därför kan den kanske upplevas som meningslös. Hade mer prat och förklaringar först men klippte bort mycket för att inte ge bort allt... Tack så mycket iaf. helt riktigt skitbra! Fick en helskön känsla av filmen, älskade att den var helt lugn i tempot och speciellt att storyn inte var slipad och hade inga förklaringar överhuvudtaget knappt, som sagt skitbra... Tack som fan, vad glad jag blir... Kul att du gillade tempot, försökte få ner det utan att det blev långtråkigt. ja, precis handlingen är ju rätt död men det är som sagt lite meningen, jag vill att publiken ska tänka lite med. Nu är pratet fixat lite högre... Blev det bättre? Fler synpunkter??? 0 Citera
e93mw Postad 11 januari 2007 Postad 11 januari 2007 Jag gillar den skarpt. Speciellt när fågeln kommer fram. Kändes nästan lite religiöst med en outgrundligt mystisk känsla. Den påtagliga Kalmardialekten passar in väldigt bra på nåt konstigt vis 0 Citera
Kenjin Postad 11 januari 2007 Postad 11 januari 2007 Den är minsta sag lite speciell din film men jag gillar den. Stuket känns helt rätt och musiken funkar också bra till bilderna..... Även om det är just ljudet som inte riktigt håller hela vägen......och handlingen som är lite otydlig...... 0 Citera
larni_weskel Postad 11 januari 2007 Postad 11 januari 2007 Japp, det var en cool film med en skön känsla. 0 Citera
jullpa Postad 11 januari 2007 Författare Postad 11 januari 2007 Japp, det var en cool film med en skön känsla. Tackar, Jag lyckades med känslan iaf då =) Den är minsta sag lite speciell din film men jag gillar den. Stuket känns helt rätt och musiken funkar också bra till bilderna..... Även om det är just ljudet som inte riktigt håller hela vägen......och handlingen som är lite otydlig...... Jag är medveten om att ljudet är lite kasst, ingången på ljudkortet ville inte vara med och leka mer så jag fick spela in på en kass filmkameras mick och föra över via fire wire... Jag gillar den skarpt. Speciellt när fågeln kommer fram. Kändes nästan lite religiöst med en outgrundligt mystisk känsla. Den påtagliga Kalmardialekten passar in väldigt bra på nåt konstigt vis tack killen, du är den första som hajar den religösa undertexten på fågeln, bra tänkt... Snyggt att du även satte kalmardialekten.. 2 guldstjärnor. Jag är väl lite otydlig och jag ska tänka mer på en tydligare handling till nästa film, det tar jag till mig... tack så hemskt mycket för all kritik... 0 Citera
jernby film Postad 13 januari 2007 Postad 13 januari 2007 Poesi och hela bildberättelsen med musiken. Otroligt bra ;) Just att hålla igen med tempot och lägga över till betraktaren en tanke. Suveränt ;) /nils 0 Citera
Norbert Postad 16 januari 2007 Postad 16 januari 2007 Måste instämma. Suverän film. Den väckte samma konstiga mörka känsla hos mig som Alfons Åberg, Spöket Laban och Luckan (hette den så?) brukade göra. Jag medger att jag inte förstod ett smack men det är kanske därför jag gillar den så mycket. :D Tummen upp! 0 Citera
jullpa Postad 23 januari 2007 Författare Postad 23 januari 2007 Härlig stil på filmen. Nice som fan! Tackar, kul att folk gillar den trots sina brister... Och konstiga berättandeform Måste instämma. Suverän film. Den väckte samma konstiga mörka känsla hos mig som Alfons Åberg, Spöket Laban och Luckan (hette den så?) brukade göra. Jag medger att jag inte förstod ett smack men det är kanske därför jag gillar den så mycket. :D Tummen upp! Tackar, du är nog lite som jag som ser mörka sidor i barnprogramen. Jag ville faktiskt ha den lite barnprogramsaktiga stilen på filmen, snyggt att du observerade det. Fast jag ville göra min ännu mörkare liksom. Jag tänkte mer på skrotnisse och den där serien om "mannen som bodde på andra sidan skogen" eller hur det nu var? Jag har faktiskt till och med kallat stilen för barnprogramsskräck. Kul att det gick fram =) Poesi och hela bildberättelsen med musiken. Otroligt bra ;) Just att hålla igen med tempot och lägga över till betraktaren en tanke. Suveränt ;) /nils Tack tack =) vad skoj att ni verkar gilla det, och att mina tankar verkar applicerats bra på filmen. Ingen mer kritik? 0 Citera
Norbert Postad 24 januari 2007 Postad 24 januari 2007 Barnprogramsskräck ja. :D Eller psykologisk terror utan åldersgräns. Hur som helst så lyckades du pricka på just den där känslan. Skrotnisse och den där stillbildsserien i Björnes magasin som du pratade om gav mig lite av den känslan också. 0 Citera
jullpa Postad 24 januari 2007 Författare Postad 24 januari 2007 Barnprogramsskräck ja. :D Eller psykologisk terror utan åldersgräns. Hur som helst så lyckades du pricka på just den där känslan. Skrotnisse och den där stillbildsserien i Björnes magasin som du pratade om gav mig lite av den känslan också. haha, "psykologisk terror utan åldersgräns", den beteckningen gillade jag! Den kommer jag använda mig av! ja precis, barnprogram är den värsta skräcken! Finns det någon bättre svensk skräck? 0 Citera
carbe Postad 26 januari 2007 Postad 26 januari 2007 Riktigt bra och intressant. Lycka till i fortsättningen! :D 0 Citera
nvm Postad 4 februari 2007 Postad 4 februari 2007 Fantastiskt bra! Gillar stilen jättemycket. Inläsningen hade sina tabbar här och där, dock. 0 Citera
Henrik Nygren Postad 13 februari 2007 Postad 13 februari 2007 Ahh, härlig! Skulle kunna vara längre... 0 Citera
e93mw Postad 15 februari 2007 Postad 15 februari 2007 Såg den igen nyss. Man blir lite sugen på en fortsättning... 0 Citera
qwertyunion Postad 17 februari 2007 Postad 17 februari 2007 Väldigt stämningsfullt! Jag som inte kan mycket om animation alls...Är det mycket svårt? Hur är det uppbyggt? 0 Citera
Jonnybravo Postad 17 februari 2007 Postad 17 februari 2007 Den var riktigt snygg gjord, men (och det är ett litet "men") sänk musiken lite nästa gång, var lite svårt att höra vad du sa några gånger. Och slutet förstod jag inte riktigt, men ja kanske är dum:) Annars väldigt bra snyggt gjord och bra musik val till!:D 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.