Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Årets jävligaste besvikelse:

ANimationerna i Ultraviolet. Jamenar, vaffan, utan att överdriva alls tyvärr, så kan jag säga att jag har spel på min PS2:a som ser lika bra ut som CG:n i Ultraviolet.

Och visst fan är det snyggt på PS2:an....men i en film ska man kunna vänta sig så mycket mer.

Suck.

Postad
Årets jävligaste besvikelse:

ANimationerna i Ultraviolet. Jamenar, vaffan, utan att överdriva alls tyvärr, så kan jag säga att jag har spel på min PS2:a som ser lika bra ut som CG:n i Ultraviolet.

Och visst fan är det snyggt på PS2:an....men i en film ska man kunna vänta sig så mycket mer.

Suck.

Ultraviolet kändes bara som tysk våldstechnomusikvideo. Helt jättedålig, ungefär som Aeon Flux, hur svårt var det inte att räkna ut slutet på den?

Jag såg Aeon Flux hos en polare, efter 30 minuter så tyckte jag sova var ett bättre alternativ, så jag förklara hur slutet skulle vara, etc. (han hade ju sett filmen) sen vakna man upp till slutet och vad fick man se, jo exakt det man förrutspått.

Postad

Fattar verkligen inte varför folk gillar The Departed. Utöver Leo och Marky Mark stinker filmen något otroligt.

Bästa film och skådespelarensable hittar ni annars i Nolans The Prestige, underbar film. Andra guldkorn är The Host, Last King of Scotland och Shortbus. Årets trevligaste är Djävulen bär Prada.

Postad
Fattar verkligen inte varför folk gillar The Departed. Utöver Leo och Marky Mark stinker filmen något otroligt.

Bästa film och skådespelarensable hittar ni annars i Nolans The Prestige, underbar film. Andra guldkorn är The Host, Last King of Scotland och Shortbus. Årets trevligaste är Djävulen bär Prada.

The Host, var den bra alltså? allt jag sett om den är några småaffischer här och var, och den såg lockande ut.

Postad

Årets sämsta film:

Eragon.

Jävla fjant-unge som försöker skiver en fantasi story och förlorar på alla plan.

Nu pissar vi inte på boken för att du inte tyckte om filmen okej? Christoffer Paolini som skrivitt böckerna har inte skrivit filmen, eller haft något med den att göra mer än sålt rättigheterna...

Postad
Nu pissar vi inte på boken för att du inte tyckte om filmen okej? Christoffer Paolini som skrivitt böckerna har inte skrivit filmen, eller haft något med den att göra mer än sålt rättigheterna...

Storyn är desamma, och utförandet i filmen får mig att ligga sömnlös om nätterna. Helt otrolig svag historia.

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...