Java ex Machina Postad 9 januari 2007 Postad 9 januari 2007 Är kär i J.J. Abrams Det här är vad J.J. Abrams försökte göra med Superman bara för nåt år sedan. Här är manusrecensionen som räddade världen från att han fick göra filmen. 0 Citera
Christian van Caine Postad 11 januari 2007 Postad 11 januari 2007 Årets jävligaste besvikelse: ANimationerna i Ultraviolet. Jamenar, vaffan, utan att överdriva alls tyvärr, så kan jag säga att jag har spel på min PS2:a som ser lika bra ut som CG:n i Ultraviolet. Och visst fan är det snyggt på PS2:an....men i en film ska man kunna vänta sig så mycket mer. Suck. 0 Citera
High1ander Postad 13 januari 2007 Postad 13 januari 2007 Årets jävligaste besvikelse: ANimationerna i Ultraviolet. Jamenar, vaffan, utan att överdriva alls tyvärr, så kan jag säga att jag har spel på min PS2:a som ser lika bra ut som CG:n i Ultraviolet. Och visst fan är det snyggt på PS2:an....men i en film ska man kunna vänta sig så mycket mer. Suck. Ultraviolet kändes bara som tysk våldstechnomusikvideo. Helt jättedålig, ungefär som Aeon Flux, hur svårt var det inte att räkna ut slutet på den? Jag såg Aeon Flux hos en polare, efter 30 minuter så tyckte jag sova var ett bättre alternativ, så jag förklara hur slutet skulle vara, etc. (han hade ju sett filmen) sen vakna man upp till slutet och vad fick man se, jo exakt det man förrutspått. 0 Citera
Pandan Postad 17 januari 2007 Postad 17 januari 2007 Fattar verkligen inte varför folk gillar The Departed. Utöver Leo och Marky Mark stinker filmen något otroligt. Bästa film och skådespelarensable hittar ni annars i Nolans The Prestige, underbar film. Andra guldkorn är The Host, Last King of Scotland och Shortbus. Årets trevligaste är Djävulen bär Prada. 0 Citera
Java ex Machina Postad 17 januari 2007 Postad 17 januari 2007 Fattar verkligen inte varför folk gillar The Departed. Utöver Leo och Marky Mark stinker filmen något otroligt. Bästa film och skådespelarensable hittar ni annars i Nolans The Prestige, underbar film. Andra guldkorn är The Host, Last King of Scotland och Shortbus. Årets trevligaste är Djävulen bär Prada. The Host, var den bra alltså? allt jag sett om den är några småaffischer här och var, och den såg lockande ut. 0 Citera
Pandan Postad 18 januari 2007 Postad 18 januari 2007 Den är grym och du borde defintivt ta chansen att se den på bio. Här har du en rec : http://www.tellusfilm.com/recension.php?id=85001310&vote= 0 Citera
Java ex Machina Postad 18 januari 2007 Postad 18 januari 2007 Den är grym och du borde defintivt ta chansen att se den på bio. Här har du en rec : http://www.tellusfilm.com/recension.php?id=85001310&vote= trist att den bara går på Astoria och inte på SF. Astoria borde verkligen ta och fixa ett rabattsystem som kan konkurrera med SFs halva priset-kort. 0 Citera
Pandan Postad 20 januari 2007 Postad 20 januari 2007 Ah det är lite synd. Men antar att vi på något sätt ska vara glada över att den överhuvudtaget kom...? 0 Citera
High1ander Postad 23 januari 2007 Postad 23 januari 2007 Pan's Labyrinth far min rost over arets basta icke-engelsksprakig film (ja, den e battre an Letters from Iwa Jima). 0 Citera
Java ex Machina Postad 23 januari 2007 Postad 23 januari 2007 Pan's Labyrinth far min rost over arets basta icke-engelsksprakig film (ja, den e battre an Letters from Iwa Jima). bra val. 0 Citera
John Postad 23 januari 2007 Postad 23 januari 2007 Årets sämsta film: Eragon. Jävla fjant-unge som försöker skiver en fantasi story och förlorar på alla plan. Nu pissar vi inte på boken för att du inte tyckte om filmen okej? Christoffer Paolini som skrivitt böckerna har inte skrivit filmen, eller haft något med den att göra mer än sålt rättigheterna... 0 Citera
Anna_Dea Postad 23 januari 2007 Postad 23 januari 2007 Nu pissar vi inte på boken för att du inte tyckte om filmen okej? Christoffer Paolini som skrivitt böckerna har inte skrivit filmen, eller haft något med den att göra mer än sålt rättigheterna... Storyn är desamma, och utförandet i filmen får mig att ligga sömnlös om nätterna. Helt otrolig svag historia. 0 Citera
Java ex Machina Postad 23 januari 2007 Postad 23 januari 2007 Storyn är desamma, och utförandet i filmen får mig att ligga sömnlös om nätterna. Helt otrolig svag historia. Önskar min morsa också ägde ett litet bokförlag.... 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.