Gå till innehåll

Blossa Glögg Reklam (0:39)


Bärz

Recommended Posts

Blossa Glögg Reklam

 

Det här är en liten rolig reklam om blossa glögg som jag, min bror, och en kompis har gjort. Vi började spela in scenerna igår kväll och jag klippte färdigt det idag efter plugget och resultatet blev rätt bra. Fick idén till den här för nån vecka sen men hade inte så mycket att göra igår så var lika bra att börja med den. Och eftersom jag vill göra klart allt halv färdigt innan jag går vidare så blev den klar rätt fort. hehe hoppas någon gillar den.

//-Bärz Productions-

 

 

http://www.freewebs.com/barzproductions/blossabild1.bmp

http://www.freewebs.com/barzproductions/blossabild3.bmp

 

Format: Youtube

Längd: 0:39

Storlek: 3,39 MB

Länk till kommentar
Share on other sites

Jo fallet blev en anning hastigt det. och det där med kastrullen blev välldigt mörkt. skulle ha lättat upp lite där med ljus när jag filmade för det låg lite väl i skuggan. Fast jag tycker själv att det var en liten rolig idé att göra det här på. Men all kretik är alltid bra!

Länk till kommentar
Share on other sites

  • 3 veckor senare...
hehe :) tack tack! :)

Oss imellan så ska det komma en uppföljare till den här som ska minst bli lika bra om inte bättre! ;)

Risk för att vara onödigt nyfiken. Kan det ha med Julbocken i Gävle att göra eller som mina misstag att tända på fyrverkeriet i köket, kommer inte ut. Dörren låst.

/nils

Länk till kommentar
Share on other sites

Har flaskan något innehåll?

 

Ser väldigt tom ut då den går sönder. Iof är en tom flaska mycket bättre för golvet och efterarbetet, men mindre trovärdig.

 

japp helt tomt. Jag visste när jag spelade in det att det inte ser lika bra ut då man märker att flaskan är tom. Men hällre det än att bli tvungen att byta tapeter om det skulle skvättat upp på väggarna för det blev en ordentlig smäll i köket. glas bitar överallt. Faktum är att det inte ens är en blossa glöggflaskasom slår i backen. Utan vi vart tvungen att ta en herljunga flaska istället för blossa flaskan vägrade att gå sönder. Vi kastade ner blossa glögg flaskan från taket men det bara studsade på golvet. Vi hade roligt som fan åt det ialla fall :P.

Länk till kommentar
Share on other sites

Risk för att vara onödigt nyfiken. Kan det ha med Julbocken i Gävle att göra eller som mina misstag att tända på fyrverkeriet i köket, kommer inte ut. Dörren låst.

/nils

 

nopp har inget att göra med gävle bocken heh.

såg den för första gången iår ja *stolt* haha

har aldrig tänkt på att sett den annars. bor ju bara 10 mil ifrån så jag förstår aldrig varför jag inte sett den annat än sista sekunden bilderna på internet när den brinner heh :P

Länk till kommentar
Share on other sites

  • 2 veckor senare...

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...