Gå till innehåll

Manual till Blender


Mazz

Recommended Posts

Tack, men tyvärr har jag inte tillgång till gratis skrivare när det gäller såna volymer. Skulle du föreslå att köpa boken för att ha den i "bokform" istället för att sitta och trycka sig fram och tillbaka mellan olika flikar på datorn?

Länk till kommentar
Share on other sites

Jag skulle föreslå att du köper boken om du lovar att läsa den. Jag tycker det är mycket skönare att läsa en bok där man kan bläddra, läsa i sängen eller på bussen etc. Men som sökbar manual duger nog onlinehjälpen bra. Som hyllvärmare är boken oduglig, men läser man direkt och ordentligt med avsikt att lära sig blender så är boken säkert ett guldkorn och en bra investering. Jag har inte läst den själv.

Länk till kommentar
Share on other sites

  • 6 månader senare...

Första upplagan av Introducing Character Animation with Blender kom ut förra veckan så den är inte så speciellt gammal. De blender manualer som finns har däremot ett par år på nacken och är hyffsat föråldrade. Har själv den nyare av dom som är för verion 2.3, den har väl en del information som fortfarande kan vara värd att slå upp men i det stora hela har det mesta förändrats och jag skulle idag inte köpa den boken, om den inte har ett verkligt bra pris.

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...