Disco Volante Postad 31 juli 2006 Postad 31 juli 2006 Hahahahhahahahaha Roligaste jag sett på länge. "Men när han åker buss sitter han som en jävla dåre" "BuhoooU" 0 Citera
krockis Postad 31 juli 2006 Postad 31 juli 2006 riktigt välgjord film men manuset är katastrof. enbart vulgärt i mitt tycke. 0 Citera
Pandan Postad 16 augusti 2006 Författare Postad 16 augusti 2006 Tror det var poängen....slapstick situations vulgo. 0 Citera
Christian van Caine Postad 16 augusti 2006 Postad 16 augusti 2006 Katastrof? I beg to differ... Har jag väldigt fel om jag hävdar att du skulle säga samma sak om allt som handlar om sex för komik & att spränga ekorrar att göra....speciellt i kombination... Tycker dom höll ihop det väl så bra & det blev aldrig plumt! Fan att det inte går att ladda ner & spara :-( 0 Citera
odinlundin Postad 17 augusti 2006 Postad 17 augusti 2006 Jag har bara sett den första, jag och en polare garvade hala tiden! //OdinLundin 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.