Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Sillen och nubben hägrar och alla medlemmar önskas en riktigt glad midsommar och en trevlig semester/sommarlov!

Hur firar du midsommar?

Postad

Alldeles för många öl, god mat som knappt njuts pga tidigare nämnda, bråk och olycklig kärlek. Midsommar gör en aldrig besviken! :)

Postad

Med några vänner. Vi blev inte så många i år utan det blev en liten lugnare tillställning. Massor av mat och jordbuggar samt öl och sprit. Kan inte klaga!

Postad

Usch, det var den sämsta midsommaren jag varit med om. Förkyld och ensam har jag typ enbart spelat datorspel och tittat på nyaste Rosa Pantern. Som btw var den sämsta film jag sett på flera år.

Alla vännerna åkte till sina landställen eller var bjudna på släktkalas och ensam kvar blev jag. :(

Postad

En midsommar att känna igen. Vädret var som bekant helt underbart svenskt.

Käka gott, dricka mycket, spela kubb (som mitt lag vann för en gångs skull, via fusk men ändå...), dricka ännu mer, grilla lite.

Kan inte heller klaga

Postad

Jag skålade över vår häst som blev avlivad på torsdag, så dit for hela min midsommar. Mer känsla ti de som föstår, de va en 11 årig en, o had fåt en förgiftning.. Men annas så va de väl allt helt kul, me cider o mat

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...