Zapper Postad 28 mars 2006 Postad 28 mars 2006 Vart hittar jag polisdräkter, polis avspärringsband, Dommarhammare någon som vet? 0 Citera
Coca Cola och Film Postad 28 mars 2006 Postad 28 mars 2006 Man kan ju alltid leta på Tradera. 0 Citera
Hagwall Postad 28 mars 2006 Postad 28 mars 2006 Vet inte helt säkert men har för mig att det är förbjudet att bära polisuniform om du nu inte är polis, eller om man kanska kan få tillstånd. Är nog på samma sätt förbjudet att köpa/sälja äkta polisuniformer. 0 Citera
Zapper Postad 28 mars 2006 Författare Postad 28 mars 2006 men en vanlig skjorta då en sån som de hade i decembermorden 0 Citera
Jawo Postad 28 mars 2006 Postad 28 mars 2006 [citat=Zapper]hoppas inte det är förbjudet[/citat] Det är förbjudet av förklarliga skäl. 0 Citera
Zapper Postad 28 mars 2006 Författare Postad 28 mars 2006 Men hur gjorde dem i decembermorden då, en vanlig polisskjorta bör väl inte vara förbbjuden 0 Citera
lilla_farbrorn Postad 28 mars 2006 Postad 28 mars 2006 man skaffar tillstånd.det brukar inte vara något problem om man pratar med den lokala polismyndigheten. visar man upp sitt manus i god tid finns det också möjlighet till att få låna kläder av dem. 0 Citera
Bärz Postad 4 april 2006 Postad 4 april 2006 är det bara jag som inte orkar leta utan tillverkar allting själv går fortare och är billigare att sy kläder eller om man hittar nått som man har hemma så kan man sy om det sen avspärnings band är det väll bara att höra med ett tryckeri av nå slag om att få trycka en rulle sånt sen en dommar hammare svarvar man lätt till i slöjden :P 0 Citera
Kimster Postad 17 september 2006 Postad 17 september 2006 Hade dom inte riktiga poliser i December mord? oj en tråd jag missat... sorry bättre sen än aldrig. Nej vi hade inte riktiga poliser utan jag råkade känna "rätt" person för att kunna få ut den rekvisita vi behövde. Lite tur måste man ha ibland :) 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.