Headman Postad 17 februari 2006 Postad 17 februari 2006 jo jag undrar om det finns nåt pogram man kan göra teknad film på? 0 Citera
Emperor Postad 17 februari 2006 Postad 17 februari 2006 adobe director är väl ett program, vet inte destomera om det, har inte använt det men 0 Citera
McWolfe Postad 17 februari 2006 Postad 17 februari 2006 [citat=Emperor]adobe director är väl ett program, vet inte destomera om det, har inte använt det men[/citat] Director är kanske inte det mest anpassade programmet för att göra tecknad film. I så fall är Flash ett bättre alternativ. Andra alternativ för tecknad film är Toonboom, Flipbook (av digicel) eller Moho (av Lost Marble). Den sistnämnda är lite intressant då den har ett par klassiska "3d-verktyg" i sig, skelett inkl. IK och partikelsystem, fast implementerat på 2d-nivå. McWolfe 0 Citera
filmpro Postad 18 februari 2006 Postad 18 februari 2006 det går att göra tecknad film i t. ex. 3d-programmet Maya .. 0 Citera
leranimatör Postad 18 februari 2006 Postad 18 februari 2006 Jag undrar om det finns ett program som är gratis som gör tecknad film. 0 Citera
Mr.Man Postad 18 februari 2006 Postad 18 februari 2006 [citat=leranimatör]Jag undrar om det finns ett program som är gratis som gör tecknad film.[/citat] Det finns inga program som gör teknad film. Men det finns program som är gratis du kan använda för att göra filmen med. Tex monkey jam. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.