Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Har inte tillgång till Premiere just nu, men behöver föra över lite video på datorn.. Blir det sämre kvalité när man för över genom Windows Movie Maker? Eller är det detsamma? Jag ska inte redigera det i WMM utan bara föra över det (vill inte att något ska komprimeras).

Postad

det är en otroligt dålig jävla komprimeringsgrej i moviemaker den komprimerar extremt hårt, och sänker upplösningen till typ 1/16 del av det ursprungliga USH! hehe vilken bojkott

Postad

[citat=wääuu]det är en otroligt dålig jävla komprimeringsgrej i moviemaker den komprimerar extremt hårt, och sänker upplösningen till typ 1/16 del av det ursprungliga USH! hehe vilken bojkott[/citat]

överdrev du inte lite väl nu :l

Postad

Har samma problem som Knodel faktiskt. Har inget propert redigeringsprogram med capture utan jobbar enbart i AE för tillfället. Finns det något stand-alone captureprogram som är gratis?

Som inte först hackar sönder materialet till myrkrig förstås.

Postad

[citat=lilla_farbrorn]Har samma problem som Knodel faktiskt. Har inget propert redigeringsprogram med capture utan jobbar enbart i AE för tillfället. Finns det något stand-alone captureprogram som är gratis?

Som inte först hackar sönder materialet till myrkrig förstås.[/citat]

Jag använder WinDV när jag bara vill cappa.

http://windv.mourek.cz/

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...