Simon Hasselblom Postad 3 januari 2006 Postad 3 januari 2006 Hejsan! Jag fick inatt en idé på en historia, en mycket vidrig historia som jag bifogat i ett Word-dokument. Historien är skriven som en vanlig novell, och jag vill helt enkelt få lite feedback innan jag skriver om den till manusform. Tack för att Ni tar en titt! ;)Mitt nya liv.doc 0 Citera
Ronnie Postad 3 januari 2006 Postad 3 januari 2006 Flyttad till Kolla mitt manus. Mvh Ronnie 0 Citera
Simon Hasselblom Postad 6 januari 2006 Författare Postad 6 januari 2006 Jag älskar konstruktiv kritik, så det är bara att peppra på! ;) 0 Citera
leranimatör Postad 6 januari 2006 Postad 6 januari 2006 Lite sorjlig och faktisk hemsk ibland, på bio blir det väll 15 års gräns! 0 Citera
Pandan Postad 12 januari 2006 Postad 12 januari 2006 Ja, lite svårt att kritisera. Hur skulle du vilja berätta den genom ett manus? På en litterär nivå kan sägas att du skriver hyfsat bra, men att det fortfarande skulle behöva poleras, men det är möjligt att du redan vet det. Annars så ja, ganska rörande och måttligt intressant, men hur vill du berätta detta i form av ett manus? Ha re bra/Pandy 0 Citera
Simon Hasselblom Postad 21 januari 2006 Författare Postad 21 januari 2006 Redan samma dag som jag inledde detta ämne kände jag mig så grad intresserad att jag skrev klart berättelsen i manusform. Tyvärr har jag inte fått tillfälle att kunna skicka det förrän nu, eftersom jag haft lite problem att bifoga filer här på forumet. Men, men - här kommer manuset i alla fall. Jag vill innan ni läser poängtera att jag ändrat vissa delar från den ursprungliga historien, men jag tycker att det blivit åt det bättre. Säg vad ni tycker om det! (Innan jag skulle bifoga brevet blev det fel igen, men jag har nu ändrat filen till en vanlig .txt-fil, men jag hoppas ni har ork att läsa den i alla fall.)Mitt nya liv, Simon Hasselblom (version 1, grovmanus).txt 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.