Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Här kan ni kolla på våra mästerliga filmer. http://www.filmilingonskogen.tk

Filmerna handlar om två kompisar som blir ovänner och börjar slåss. Filmerna är från 18 år på grund av det grova våldet i dom! Banan vs äpple är 1.44min öång och 23mb stor. Banan vs äpple2 är 1.44min och 14mb stor Banan vs äpple, sista delen är 1.49min lång och 14mb.

Postad

Jag håller med stålis Fimpa musiken på hemsidan.

Försökte ladda hem Äpple vs ....... 2 men det tog för lång tid att ladda hem...seg nedladdnings sida.

Titlarna på filmerna luktar oseriöst.

Postad
Vänligen redigera ditt första inlägg enligt [thread=5873]de nya reglerna[/thread]. Du måste beskriva en film utförligt och infoga bilder, alltså inga generella länkar till massor av sidor. En film = en tråd.
Postad

ljud... även om Call on me har en på sitt sätt intressant video så är det inget man vill ha pumpande i högtalarna hela tiden medans man förgäves försöker koncentrera sig på det viktiga...(finns ju diverse copyrightlagar att nämna också men jag väljer att bara hinta lite)

ljud igen, jag såg david vs goliath... vet inte vad jag ska säga... gör stumfilm istället så att ni bara behöver tänka på att göra bilderna intressanta.

host host... 18 årsgräns? jag har sett värre våld i Nalle Puh, och den har så mycket mer att erbjuda än våld... som en begriplig story och övertygande skådespeleri, foto & ljussättning (även fast den är tecknad så bryr sig skaparna om det...)

Men framför allt, utveckla storryn lite mer... såg nyss en kortis som hette "A ninja pays half my rent" Den har ett så banalt koncept, men då filmmakarna verkligen har ansträngt sig för att hitta de roliga scenerna som detta ger så blir resultatet ett riktigt mästerverk...

och sluta flina i bild(!)

men som plus så kan jag ju iallafall vara glad över att ni försökte få med fler än en kameravinkel till spektaklet...

Jag är långt ifrån mästare själv, men när en mästare skapar, så känns det hos publiken så som mästare vill att det ska kännas... och jag får väldigt lite känsla ur filmen... Men sluta inte filma för några futtiga motgångar nu... fortsätt!

• 2 veckor senare...
  • 2 veckor senare...
Postad

ja säger som en känd tjock politiker, "inga komentarer".

Fast om jag ändå måste lägga till något positivt så är det att jag slipper nu mer gå in på er sida... eftersom att den ser ganska oseriös ut. På bilderna tex. Har ni fottat er i genom skinliga plast påsar/plast folie.

Postad

Varför använda .tk adress? Nu funkar det iallafall inte att komma in på sidan för mig så jag kan inte ge ngn kritik överhuvudtaget.

Ett tips är att använda ngn mer pålitligare sida som t.ex. webb.se som åtminstone funkar och inte har några krav på minimum besökare/dag!

Skriv gärna en direkt länk till ert webbhotell så jag komer åt filmerna!

mvh Jake

• 2 veckor senare...
Postad

[citat=Bola]En .tk adress kostar ju inget men det gör en .se domän antar att det är därför ni har det eller?[/citat]

Jag skrev iofs webb.se som är en gratis adress och mycket pålitligare än sugiga .tk som aldrig funkar :/

En .se domän går på 125:- om du köper den från nic.se (ingen månadsavgift utan bara en engångsavgift = ruggigt billigt ;))

Postad

[citat=Cjwk][citat=Bola]En .se domän går på 125:- om du köper den från nic.se (ingen månadsavgift utan bara en engångsavgift = ruggigt billigt ;))[/citat]

En engångsavgift per år för att förtydliga.. :)

• 2 veckor senare...
Postad

[citat=Cjwk][citat=Bola]En .tk adress kostar ju inget men det gör en .se domän antar att det är därför ni har det eller?[/citat]

Jag skrev iofs webb.se som är en gratis adress och mycket pålitligare än sugiga .tk som aldrig funkar :/

En .se domän går på 125:- om du köper den från nic.se (ingen månadsavgift utan bara en engångsavgift = ruggigt billigt ;))[/citat]

Ok trode att du menade att man skulle köpa en .se domän. Jo jag vet att dom är billiga har själv en hemsida http://www.web-a.se.

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...