Zapto Posted October 20, 2005 Share Posted October 20, 2005 Hej o hå! Nu har jag skrivit ett manus, det blev inge bra. Men jag visar ändå upp det! Jag är inge bra på att skriva manus , men ni får väl säga vad ni tycker. Kenta är alltså "Kenta i Hammarby". Han är död nu, jag har skrivit ett litet manus om honom. Inget i manuset stämmer om hans död eller något annat. Visst drack han och var knarkare, men det här är inget illa menat till honom. Mitt första MANUS jag någonsin har skrivit, kommer med ett seriöst senare. / Z.....En film om Kenta.doc 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ressigören Posted October 20, 2005 Share Posted October 20, 2005 Tyvärr går det inte att kalla det manus, men jobba vidare på idén! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adam88 Posted October 20, 2005 Share Posted October 20, 2005 nu komme rjag och petar igen :) ber någon att flytta detta till "Kolla mitt manus". Jag kanske skulle bli, vad heter det moderator? :) ;) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Apeman90 Posted October 20, 2005 Share Posted October 20, 2005 [citat=Adam88]nu komme rjag och petar igen :) ber någon att flytta detta till "Kolla mitt manus". Jag kanske skulle bli, vad heter det moderator? :) ;)[/citat] Läs i Voodoofilms filmskola om hur man skriver manus. Ett litet tips bara=D 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
art Posted October 20, 2005 Share Posted October 20, 2005 Sjyst idé! men som sagt kolla hur man skriver manus och så 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adam88 Posted October 20, 2005 Share Posted October 20, 2005 [citat=Apeman90][citat=Adam88]nu komme rjag och petar igen ber någon att flytta detta till "Kolla mitt manus". Jag kanske skulle bli, vad heter det moderator? :) ;)[/citat] Läs i Voodoofilms filmskola om hur man skriver manus. Ett litet tips bara=D[/citat] Och varför citerar du mig för det? ;) JAg vet nog hur man skriver. :) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronnie Posted October 21, 2005 Share Posted October 21, 2005 Flyttat från Manus till Kolla mitt manus! Mvh Ronnie 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JichaelMackson Posted October 21, 2005 Share Posted October 21, 2005 Det har redan gjorts en film om Kenta.. "Stoffe och Kenta". Som det är just nu så handlar det mer om en knarkare som dör påtänd i en olycka... inte speciellt kreativt å mångfastierat om du vill göra en film om Kenta eller för den delen någon annan uteliggare... Mitt förslag är att gå ut på söder och få till en intervju. Varför inte skriva en liten film om uteliggarnas gemenskap å problem, eller hur de blev hemlösa i vårt kära land av icke funktionella skyddsnät! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts