Black Star Posted October 9, 2005 Share Posted October 9, 2005 Det här är en dokumentär film som vi gjorde under vår PRAO hos Hovslgaren/Dokumentärfilmaren Sten Alskans. Vi beklagar den dåliga bildkvaliteten! http://www.sprocket.se/media.php?id=998 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Clown Posted October 9, 2005 Share Posted October 9, 2005 Den var helt okej tycker jag, man fick lära sig mycket om jobbet som hovslagare :) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Black Star Posted October 9, 2005 Author Share Posted October 9, 2005 Hur hann du se filmen på två minuter? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Broman Posted October 9, 2005 Share Posted October 9, 2005 Han kanske redan hade sett den på Sprocket. ;) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Clown Posted October 9, 2005 Share Posted October 9, 2005 Japp, jag såg den på sprocket för någon dag sedan :) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Emperor Posted October 9, 2005 Share Posted October 9, 2005 Ganska bra, märkte nu inte nå desto mer dålig kvalité på bilden.. intressant film fast temat inte är det mest intressanta.. 10p av mej :P 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Black Star Posted October 9, 2005 Author Share Posted October 9, 2005 Tack, tack! :) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
T-kock Posted October 9, 2005 Share Posted October 9, 2005 Varför satt han och flyttade allt som stod på bordet ut ur bild hela tiden? :D 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Broman Posted October 10, 2005 Share Posted October 10, 2005 Det är det ingen som vet, hehe. :) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
krockis Posted October 20, 2005 Share Posted October 20, 2005 bra jobbat! bra dokumentär om ett okej ämne, det går ju alltid att disskutera. lite slarvigt klippt på vissa ställen, där du avrbryter honom och klipper in för korta bilder men det e nog bara för ja tänker på det som klippare själv. snyggt! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sound_front Posted October 21, 2005 Share Posted October 21, 2005 Helt ok! Men lite jobbigt me kamera ljud/fotografens flåsande! =) Næ men ni skulle tagit upp sepparat ljud! Klippningen va ju lite "larvig" ja som Krockis skrev. Men jag tyckte de kænndes mer som ett repotag! skulle vilja se mer av honnom som person hans (båda) arbeten och inte instruktion om hur allt på han ena jobb funkar! skulle passa som inslag i ett hæst program kanske men inte så himla bra som sjælv stående documentær! å musiken... Kunde ni skuppat helt! eller ja något annat! harmoniserar inte med bilderna alls tycker jag! Gør en ny (documentær) vet ja! =) skulle varit kul med en ny! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Black Star Posted October 21, 2005 Author Share Posted October 21, 2005 [citat=sound_front]Helt ok! Men lite jobbigt me kamera ljud/fotografens flåsande! =) Næ men ni skulle tagit upp sepparat ljud! Klippningen va ju lite "larvig" ja som Krockis skrev. Men jag tyckte de kænndes mer som ett repotag! skulle vilja se mer av honnom som person hans (båda) arbeten och inte instruktion om hur allt på han ena jobb funkar! skulle passa som inslag i ett hæst program kanske men inte så himla bra som sjælv stående documentær! å musiken... Kunde ni skuppat helt! eller ja något annat! harmoniserar inte med bilderna alls tycker jag! Gør en ny (documentær) vet ja! =) skulle varit kul med en ny![/citat] Jag var lite förskyld när vi spelade in den, det var därför man hörde mitt flåsande. :) Vi kommer nog inte att göra några fler dokumentär filmer. För att det inte är så kul, fiktion är mycket roligare att göra.:) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts