Jump to content

En Hovslagares Vardag

Black Star

Recommended Posts

• 2 weeks later...

Helt ok! Men lite jobbigt me kamera ljud/fotografens flåsande! =) Næ men ni skulle tagit upp sepparat ljud! Klippningen va ju lite "larvig" ja som Krockis skrev. Men jag tyckte de kænndes mer som ett repotag! skulle vilja se mer av honnom som person hans (båda) arbeten och inte instruktion om hur allt på han ena jobb funkar! skulle passa som inslag i ett hæst program kanske men inte så himla bra som sjælv stående documentær! å musiken... Kunde ni skuppat helt! eller ja något annat! harmoniserar inte med bilderna alls tycker jag! Gør en ny (documentær) vet ja! =) skulle varit kul med en ny!

[citat=sound_front]Helt ok! Men lite jobbigt me kamera ljud/fotografens flåsande! =) Næ men ni skulle tagit upp sepparat ljud! Klippningen va ju lite "larvig" ja som Krockis skrev. Men jag tyckte de kænndes mer som ett repotag! skulle vilja se mer av honnom som person hans (båda) arbeten och inte instruktion om hur allt på han ena jobb funkar! skulle passa som inslag i ett hæst program kanske men inte så himla bra som sjælv stående documentær! å musiken... Kunde ni skuppat helt! eller ja något annat! harmoniserar inte med bilderna alls tycker jag! Gør en ny (documentær) vet ja! =) skulle varit kul med en ny![/citat]

Jag var lite förskyld när vi spelade in den, det var därför man hörde mitt flåsande. :) Vi kommer nog inte att göra några fler dokumentär filmer. För att det inte är så kul, fiktion är mycket roligare att göra.:)