Swe__ Posted July 5, 2006 Share Posted July 5, 2006 Den var jävligt bra, det är väl allt som behövs sägas, grymt jobb 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tuco Posted July 8, 2006 Author Share Posted July 8, 2006 Tusen tack Swe__! Kul att filmen uppskattas :) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elias Posted July 25, 2006 Share Posted July 25, 2006 Jättebra filmat! Ganska bra handling... bra skådespelare! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tuco Posted July 26, 2006 Author Share Posted July 26, 2006 Tack för att du kollade på den Elias :) Kul med positiv respons! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Outerspacer Posted September 3, 2006 Share Posted September 3, 2006 som alla andra måste jag säga att detta var det bästa jag sett gjort på en dag! Det bästa jag sett på detta forum i överhuvud taget! Man blir väldigt inspererad! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tuco Posted September 4, 2006 Author Share Posted September 4, 2006 Tack Outerspace! :) Härligt att filmen uppskattas. Igår fick jag veta att den hamnat på nån filmfestival i Nigeria där den visst är nominerad som bästa kortfilm. Dessutom blev den visad i lördags på den nya tv kanalen "Skandinavia" som Zentropa och Co har startat: http://www.skandinavia.tv/ Även kortfilmen "The amazing death of Mrs Müller" som jag och min kollega gjort ska visas kommande lördag. Kul. Så skicka dit era kortfilmer/dokumentärer. Om Skandinavia: Skandinavia er filmmagernes egen TV kanal, dannet i et andelsselskab, der medejes af 125 af Nordens førende filmfolk, heriblandt danske Bille August, Susanne Bier, Per Fly, Lars von Trier, Henning Carlsen og mange flere… De medejende filmproducenter i Skandinavia råder tilsammen over mere end 3.000 film, og hvert år kommer der ca. 300 nye til. Fælles for filmene er, at kun de bedste dokumentarfilm, kortfilm, spillefilm, TV drama og TV serier finder vej til Skandinavia. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Den som filmar Posted September 25, 2006 Share Posted September 25, 2006 Kan inte annat än att säga, det är den absolut mest klockrena filmen som finns på detta forum. Älskar när handligen och fotot är i fokus och inte en massa onödiga och tråkiga FX! KRED från mig! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tuco Posted September 26, 2006 Author Share Posted September 26, 2006 Tack "Den som filmar"! Kul att du gillar den. Nu har jag & min kollega fått "teknik stöd" från Danska Filminstitutet till nästa film. Denna gången blir det en långfilm :) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Parker Posted March 17, 2008 Share Posted March 17, 2008 Mycket underhållande film. Jag gillar den skarpt. Bra skådespel och intressant handling. Gillade huvudkaraktären. Kändes också skönt att det inte tjatades för mycket om hennes drömmar om hollywood, man fattade vad hennes problem var utan att det blev urvattnat. Snyggt jobbat hade hoppats på ett lyckligare slut, but that's just me =) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nicke_92 Posted March 20, 2008 Share Posted March 20, 2008 Kändes faktist rätt proffesionellt! keep it up! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tuco Posted March 21, 2008 Author Share Posted March 21, 2008 Ojdå! Här dök denna filmen upp igen. Är ju ett tag sen jag gjorde den. Kul att ni gillar den - det värmer :) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts