Jump to content

The Movies

ressigören
 Share

Recommended Posts

Jag har följt det spelet sen flera år tillbaka och "hängt" en del på forum på diverse fansiter. Och det ser väldigt bra ut men även fast det har varit under utveckling sen typ början 2003 så man knappt fått veta något. Ingen vet hur stor frihet man kommer att ha när det gäller kameraplacering, ljussättning och sådant. Det kan mycket väll vara så att man är begränsad till vissa förbestämda platser. Och nu börjar grafiken bli lite i fulaste laget. Verkligen synd att det inte släpptes förra sommaren när det först var meningen. Sen skulle det komma förra julen, sedan denna sommar och nu i jul. Jag förväntar mig inget förens jag har spelet tryggt instalerat på min hårddisk.

http://www.themoviesbacklot.com är en av de bästa fansiterna med ett kanske inte alltid så aktivt forum men ändå ett trevligt ställe.

[citat=Anhool]Jag har följt det spelet sen flera år tillbaka och "hängt" en del på forum på diverse fansiter. Och det ser väldigt bra ut men även fast det har varit under utveckling sen typ början 2003 så man knappt fått veta något. Ingen vet hur stor frihet man kommer att ha när det gäller kameraplacering, ljussättning och sådant. Det kan mycket väll vara så att man är begränsad till vissa förbestämda platser. Och nu börjar grafiken bli lite i fulaste laget. Verkligen synd att det inte släpptes förra sommaren när det först var meningen. Sen skulle det komma förra julen, sedan denna sommar och nu i jul. Jag förväntar mig inget förens jag har spelet tryggt instalerat på min hårddisk.

http://www.themoviesbacklot.com är en av de bästa fansiterna med ett kanske inte alltid så aktivt forum men ändå ett trevligt ställe.[/citat]

Sant, jag har också setat och vänta... och väntat... och väntat. Spelet är ju snart förlegat innan det har kommit ut. Hoppas det är stor frihet i spelet :)

Jag som många andra har väntat på detta spel... men vi får väl se hur det kommer att vara. Har lästa att det tänker göra några "expansion set" till spelet, ett var att göra superhjälte film... de andra kommer jag inte ihåg.. men jag kanske har fel, läste detta för länge sedan i någon intervju i Pc gamer

Jag tror bara att Lionhead har bekräftat expansionerna men det har inte sagt vilket tema som ska gälla.

Det är ju sagt att spelet kommer bli modvänligt och lätt att göra egna kostymer och dekor så det kanske är bättre att någon kunnig människa fixar fram det man behöver gratis.