Kenjin Posted August 23, 2005 Share Posted August 23, 2005 En ny trailer och teaser ifrån en av "CB" nya filmer som håller på att färdigställas! http://www.crazybrothers.org/ny-andra-t.htm http://www.crazybrothers.org/andra%20teaser.htm för att kolla på våran hemsida: http://www.crazybrothers.org //Mathias 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ayame Posted August 24, 2005 Share Posted August 24, 2005 Jäkla snyggt foto ^^ 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
barnholdt Posted August 28, 2005 Share Posted August 28, 2005 Ja, ni lyckades få mig intresserad av Den Andra krigaren. Det lilla som visades tyckte jag såg bra och proffsigt ut. Bra bild, bra ljud, bra ljus. Hoppas det går bra med att klippa ihop den. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
woxaz Posted August 28, 2005 Share Posted August 28, 2005 Jäkligt snyggt måste jag säga :) Vad har ni använt för kamera? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kenjin Posted September 3, 2005 Author Share Posted September 3, 2005 Hejsan kul att ni gillade trailern och fotot..... Vi har filmat den på Sonys VX2100, men det är mycket jobb efteråt i datorn som gjort resultatet som det är.... //Mathias "CB" 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Film smurfen Posted July 16, 2006 Share Posted July 16, 2006 Inte vet jag om dem är barntillåtna men jag kunde inte låta bli att kolla på dem. Gillar fotot och ljuset. Musiken var också fin. Va har ni för redigerings program? Chansar på något i stil med Adobe. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spartacus Posted July 17, 2006 Share Posted July 17, 2006 Inte riktigt min cup of tea men damn, det ser bra ut! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pinto Posted July 25, 2006 Share Posted July 25, 2006 mycket imponerad, skit snyggt! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Furumo Posted August 8, 2006 Share Posted August 8, 2006 Såg jäkligt snyggt ut, bra musik också. Mer sånt här vill jag se. :) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gorse Posted August 9, 2006 Share Posted August 9, 2006 Ser ju ut som det vore på teve. Lite festligt att det kommer frågor som "vilken redigeringsprogram" eller "vilken kamera" som används. Jag fyller på med kommentarerna att fråga vem som är kostymansvarig, vem som sminkar, vem som redigerat etc? Ah, det står ju på hemsidan. Skulle tro att det är där man skall leta svaret på frågan varför det ser så bra ut. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Film smurfen Posted August 9, 2006 Share Posted August 9, 2006 Dem har ju jobbat med film länge så man lär sig under åren. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts