El Turboroberto Posted August 14, 2005 Share Posted August 14, 2005 En splatter/komedi vi slängde ihop på nåra dar..titta och njut.. http://www.sprocket.se/media.php?id=815 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
El Turboroberto Posted August 15, 2005 Author Share Posted August 15, 2005 sprocket verkar dock vara nere för tillfället..men testa nån annan dag.. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr.Man Posted August 15, 2005 Share Posted August 15, 2005 Nere pga uppgradering.. Vi ses om nåra dar! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BA2 Posted August 18, 2005 Share Posted August 18, 2005 Ja, splatterfanatiker! Gah vad snyggt alltså. Först trodde jag att ni hade använt er av en effekt som gör att enbart en färg är synlig på skärmen, men såg började jag undra... Är det bluescreen kanske? Det ger mig iaf Machinistvibbar, skitsnyggt. Vilka färger sänker man isf för att få eran design? Titeln ser ut som fonten från Neverwinter Nights... snygg är den iaf. Ljudeffekten som hörs i början när Kentblir skjuten, det där aaa:ndet, var kommer det ifrån? Känner igen också det nämligen. Imponerad av hur ni lyckades göra speciellt första splattereffekten, när Kent blir skjuten rent bildmässigt. Det går snabbt, blodet då, med tanke på att det inte verkar vara slowmotion. Och själva skottet... shit, själv kommer jag nog aldrig förstå mig på kreativiteten hos vissa här, vet inte vilket ände jag ska börja i ens. :P 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lilla_farbrorn Posted August 18, 2005 Share Posted August 18, 2005 tyckte färgen var lite jobbig, bättre att dra ner kontrast och färg på det där gamla vanliga sättet istället. vad är det för teckensnitt?? Det är ju skitsnyggt! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
karlssons klister Posted August 20, 2005 Share Posted August 20, 2005 Riktigt snygga blodsprutar och bra kvalite! Kanske skulle kunna vara lite mer handling, Men var ändå underhållande. Lite för mycket våld för min smak. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomas T Posted August 20, 2005 Share Posted August 20, 2005 Det såg ju riktigt realistiskt ut dvs jag led verkligen med de skottskadade. Tur att vi i regel inte har blodshämnd i det här landet utan litar på rättsinstanserna.Men det förekommer fortfarande i Albanien. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
El Turboroberto Posted August 23, 2005 Author Share Posted August 23, 2005 Tack för all kritik!! jag går nu mera på Molkoms folkhögskola. På videolinjen. Mycket trevligt faktiskt!! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BA2 Posted August 24, 2005 Share Posted August 24, 2005 Men hallå, kritik? Jag hade frågor ju! ;) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
El Turboroberto Posted August 29, 2005 Author Share Posted August 29, 2005 Oj sorry!!.. nej vi använde ett filter som tar bort allt utom rött...så e det! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lilla_farbrorn Posted October 3, 2005 Share Posted October 3, 2005 [citat=lilla_farbrorn]vad är det för teckensnitt?? Det är ju skitsnyggt![/citat] men hallå, vill du inte dela med dig eller? håller på med ett projekt där det skulle passa in perfekt! å förresten, diggade er andra film the end mer. Den var grym. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
El Turboroberto Posted October 9, 2005 Author Share Posted October 9, 2005 Teckensnittet hette chiller... 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joe Hill Posted October 11, 2005 Share Posted October 11, 2005 Haha riktigt snyggt! Vad kan man få tag på ett sådant filter? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
El Turboroberto Posted October 13, 2005 Author Share Posted October 13, 2005 Det filtret finns i Vegas. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joe Hill Posted October 13, 2005 Share Posted October 13, 2005 Är det någon som vet om detta filter finns i premiere? Eller är det after effects som gäller? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
El Turboroberto Posted October 13, 2005 Author Share Posted October 13, 2005 I premiere finns det vet jag.. man kan alltid exprimentera fram det på nåt sätt tror jag!! testa dig fram 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Xärcksäss Posted October 18, 2005 Share Posted October 18, 2005 Läckert, men det kunde ju putsas till lite mer vad gäller färgerna, jag tyckte de läckte litet här och där... Knivhugget i ryggen var lite lökigt, men på det hela taget var den underhållande som tusan och allt skjutande var grissnyggt. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
El Turboroberto Posted October 19, 2005 Author Share Posted October 19, 2005 Ja, färgerna läckte lite ja, då hade jag tyvärr inte tillgång till lika bra utrustning som nu förtiden.. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts