Gå till innehåll

cloning i ae


bulten

Recommended Posts

jo men har ju bara 2 enkla frågor.

 

1: Ska man rita runt alla 10 personerna + att när jag har ritat så blir allt svart runt omkring de jag har ritat. Förutom bilden som är vanlig. Ska de bli så lr har jag gjort nåt fel. Sen när jag har ritat en till person blir de svart runt den oxå. Så hur får jag bort de svarta.

 

 

2: hur gör man bilder här där man skriver. Å filmer å sånt. för då kan jag visa bilder på mina problem om ni inte fattar fortfarande.

 

vore bra om jag fick sva iaf. Hejs...

Länk till kommentar
Share on other sites

[citat=Broman]Vad heter filtypen?[/citat]

 

 

Vet inte. Är inte hemma. Jag är hos Brorsan i Göteborg. Kommer ej hem föränn om några dagar. Så jag kan inte kolla. Men de är därför kag skriver massa frågor här för de finns inget annat att göra hehe. Sen ska jag testa att jag har fått svar på nör jag kommer hem :P

Länk till kommentar
Share on other sites

Men lol sa jag att jag behövde hjälp med de lr. FDe ända jag undrar är om man ska först maska ut explosionen precis innan de ska spängas. Å sen trycker man play i spelar den i crika en sekund. Och kanske halva explosionen har sprängst å då maskar man ut så långt den har sprängst. Gör man så lr. Förresten om t.e.x. bakrunden ska bara svart. Fast den är typ ljussvaart egentligen. Kan man inte måla över de med svart då lr. Och i sånna fall med vilket verktyg?

Länk till kommentar
Share on other sites

[citat=ymmit]Men lol sa jag att jag behövde hjälp med de lr.[/citat]

 

Du skrev ju att du inte visste hur man gjorde och då antog jag att du behövde hjälp, dessutom så bad du ju om hjälp med maskningen ;)

 

Explosionen måste inte vara svart men det blir betydligt enklare då, då man kan använda sig utav screen och slipper därför att maska.

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...