Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Snart börjar han kännas lite som en mörk Disney-ikon eftersom han håller på med Alice i Underlandet som liknar Disneys en hel del. Att han kanske gör Törnrosa skulle inte förvåna mig!

• 2 månader senare...
Postad
Snart börjar han kännas lite som en mörk Disney-ikon eftersom han håller på med Alice i Underlandet som liknar Disneys en hel del. Att han kanske gör Törnrosa skulle inte förvåna mig!

Han jobba ju på Disney ett tag men han var för mörk enligt Disney och de var för tråkiga enligt honom, så det var inget bra giftermål.

Postad
Han jobba ju på Disney ett tag men han var för mörk enligt Disney och de var för tråkiga enligt honom, så det var inget bra giftermål.

Fungerar ganska bra nu dock.

Postad

Jag håller med om att Alice i underlandet var en besvikelse och jag läste någonstans att Tim burton inte var nöjd med den så han kanske säger upp bekantskapen med disney omgående.

Jag hoppas iaf innerligt att han gör det.

• 3 månader senare...
Postad

Guillermos "At the Mountains of Madness"

"There are many technical tools in creating the monsters that don't exist, and we need to develop them. The creatures, Lovecraft's creatures, the tools that exist for CG and the materials that exist for makeup effects, you need to push them to get there and we're going to push them."

Efter Pans Labyrint kan man lugnt hoppas på det bästa från det här projektet.

Postad

Tycker det är konstigt att ingen har tagit upp att Christopher Nolans' Inception har smygpremiär i Sverige imorgon kväll. Skyhöga förväntningar på filmen efter allt positivt jag fått höra av den amerikanska pressen. Efter besvikelser som Robin Hood och Clash of The Titans ser jag fram emot en summer blockbuster med ambitioner och intelligens utöver det vanliga.

Är det någon annan här som har tänkt se den? Återkommer imorgon med min recension (utan spoilers)

Postad
Guillermos "At the Mountains of Madness"

"There are many technical tools in creating the monsters that don't exist, and we need to develop them. The creatures, Lovecraft's creatures, the tools that exist for CG and the materials that exist for makeup effects, you need to push them to get there and we're going to push them."

Efter Pans Labyrint kan man lugnt hoppas på det bästa från det här projektet.

Pans labyrint är en fantastisk film. Den påminner något om Donnie Darko, mörk och en blandning mellan fantasi och verklighet.. ser verkligen fram emot Guillermos nya!!

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...