Quantum Postad 22 januari 2010 Postad 22 januari 2010 Snart börjar han kännas lite som en mörk Disney-ikon eftersom han håller på med Alice i Underlandet som liknar Disneys en hel del. Att han kanske gör Törnrosa skulle inte förvåna mig! 0 Citera
Shelly Postad 26 mars 2010 Postad 26 mars 2010 Ser lovande ut måste jag säga, hoppas att man inte blir besviken bara. 0 Citera
High1ander Postad 28 mars 2010 Postad 28 mars 2010 Snart börjar han kännas lite som en mörk Disney-ikon eftersom han håller på med Alice i Underlandet som liknar Disneys en hel del. Att han kanske gör Törnrosa skulle inte förvåna mig! Han jobba ju på Disney ett tag men han var för mörk enligt Disney och de var för tråkiga enligt honom, så det var inget bra giftermål. 0 Citera
Shelly Postad 28 mars 2010 Postad 28 mars 2010 Han jobba ju på Disney ett tag men han var för mörk enligt Disney och de var för tråkiga enligt honom, så det var inget bra giftermål. Fungerar ganska bra nu dock. 0 Citera
Quantum Postad 28 mars 2010 Postad 28 mars 2010 Alice i Underlandet var ju en besvikelse jag skyller till viss del på Disney så jag hoppas han hoppar av deras tåg innan det är för sent. 0 Citera
Hebron Postad 30 mars 2010 Postad 30 mars 2010 Jag håller med om att Alice i underlandet var en besvikelse och jag läste någonstans att Tim burton inte var nöjd med den så han kanske säger upp bekantskapen med disney omgående. Jag hoppas iaf innerligt att han gör det. 0 Citera
Creature Postad 18 juli 2010 Postad 18 juli 2010 Guillermos "At the Mountains of Madness" "There are many technical tools in creating the monsters that don't exist, and we need to develop them. The creatures, Lovecraft's creatures, the tools that exist for CG and the materials that exist for makeup effects, you need to push them to get there and we're going to push them." Efter Pans Labyrint kan man lugnt hoppas på det bästa från det här projektet. 0 Citera
Davido Postad 20 juli 2010 Postad 20 juli 2010 Jag tippar på Darren Aranofskys nya: Black Swan med Winona Ryder och Natalie Portman... 0 Citera
Hosea56 Postad 21 juli 2010 Postad 21 juli 2010 Tycker det är konstigt att ingen har tagit upp att Christopher Nolans' Inception har smygpremiär i Sverige imorgon kväll. Skyhöga förväntningar på filmen efter allt positivt jag fått höra av den amerikanska pressen. Efter besvikelser som Robin Hood och Clash of The Titans ser jag fram emot en summer blockbuster med ambitioner och intelligens utöver det vanliga. Är det någon annan här som har tänkt se den? Återkommer imorgon med min recension (utan spoilers) 0 Citera
Davido Postad 26 juli 2010 Postad 26 juli 2010 Guillermos "At the Mountains of Madness" "There are many technical tools in creating the monsters that don't exist, and we need to develop them. The creatures, Lovecraft's creatures, the tools that exist for CG and the materials that exist for makeup effects, you need to push them to get there and we're going to push them." Efter Pans Labyrint kan man lugnt hoppas på det bästa från det här projektet. Pans labyrint är en fantastisk film. Den påminner något om Donnie Darko, mörk och en blandning mellan fantasi och verklighet.. ser verkligen fram emot Guillermos nya!! 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.