fulldocken Posted June 1, 2005 Share Posted June 1, 2005 man tar en bit aluminiumfolie och gör ett litet hål för fiskelinan i linan knyter man tvättsvampen och häller i askan i folien sen tejpar man fast den och drar i linan 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Usarpe89 Posted June 1, 2005 Share Posted June 1, 2005 Vilken effekt ger detta? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fulldocken Posted June 1, 2005 Author Share Posted June 1, 2005 det flyger ut rök typ som nån blir skjuten eller det flyger ut från en vägg som sprängs 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Usarpe89 Posted June 1, 2005 Share Posted June 1, 2005 Förklara närmare, förstår inte riktigt? låter intresant:) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fulldocken Posted June 1, 2005 Author Share Posted June 1, 2005 vanlig rök går ju uppåt men jag menar att det ser ut som en explosion eller nån blir skjuten. t.ex. en vägg det ska se ut som det flyger ut damm när väggen sprängs 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Samuelsson Posted June 1, 2005 Share Posted June 1, 2005 såg det på teven också man gör ett paket av folie med aska i inutí paketet ligger det en liten skumgummibit som man knutit fiskelina i fiskelina går ut genom paketet och när man rycker i dne sliter skumgummibiten upp folien och askan kommer ut i en liten foff 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Broman Posted June 1, 2005 Share Posted June 1, 2005 Det låter ju trevligt. Men borde inte ett stort paket synas på kroppen? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ymmit Posted June 9, 2005 Share Posted June 9, 2005 fatta ej. hur ska man sätta dit den på kroppen då? är ju synas gansak rejält. har nån ett förslag. plus kan man lika gärna ta jord istället för aska. ger samma funktion å ä lättare å få tag i. smusar inte ner lika myck heller 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gorse Posted June 9, 2005 Share Posted June 9, 2005 Jag som eldar med ved i mitt hus, kan ge dig hinkvis med aska. Fråga vem som helst i grannskapet som eldar med ved och du får så mycket aska att du drunknar. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dreeze Posted June 9, 2005 Share Posted June 9, 2005 Det kanske går att sätta den under kläderna och sen i förväg skära upp kläderna? Hur man döljer paketet på en vägg begriper jag däremot inte 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nizze Posted June 9, 2005 Share Posted June 9, 2005 Kan någon rita en bild för jag hänger verkligen inte med? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jmalmsten Posted June 10, 2005 Share Posted June 10, 2005 låter intressant. om man har kraftigt ljus mot väggen kan folien blänka så mycket att det ser ut som nedslagsgnisslor... ;) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts