Emperor Posted May 30, 2005 Share Posted May 30, 2005 Hej, funderar på vilket redigeringsprogram jag skulle ta, har funderat på pinnacle studio 9 plus, för jag lagar ändå filmer bara hemma så jag behöver heller inte nåt vega som är dyrt som ****... Jag har en helt vanlig DVcam o lagar me firewire. Så vilket program är bäst för mej? Men skulle ändå vilja ha lite mera möjligheter liksom chroma-key och nåt sånt. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hane Posted May 30, 2005 Share Posted May 30, 2005 Sånna här trådar har en tendens att fungera bättre om du ställer lite mer precisa frågor. Klarar detta programet det här? Vilket program klarar detta? vilket program ligger i denna prisnivån? osv. osv. men... Jag tycker att Premiere är ett jättebra program med många möjligheter. Som sagt vet jag inte vad din budget ligger på men jag tycker att Premiere har en god "priskapabilitets ratio", och jag rekommenderar det varmt. KÖP! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
erreth Posted May 30, 2005 Share Posted May 30, 2005 förstår inte hur ni kan köpa redigerings program.. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wallin Posted May 30, 2005 Share Posted May 30, 2005 [citat=erreth]förstår inte hur ni kan köpa redigerings program..[/citat] gå en kurs i svenska då.. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Emperor Posted June 2, 2005 Author Share Posted June 2, 2005 Jag följde erreths förslag, skaffade pinnacle studio 9 plus på pirat version, :) glad nu... 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
arvid Posted June 2, 2005 Share Posted June 2, 2005 Lycka till med uppgraderingarna då! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ringmuskel Posted June 2, 2005 Share Posted June 2, 2005 hmmm, vilka nötter! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Black Star Posted June 5, 2005 Share Posted June 5, 2005 Alltså, köp bara Pinacle Studio 9 plus så är det avklarat, OKEJ! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Broman Posted June 6, 2005 Share Posted June 6, 2005 Om du vill ha ett Pinnacle-program med chroma-key så välj P9 plus eller Liquid Edition. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts