Nixxon Posted May 17, 2005 Share Posted May 17, 2005 Hejsan allihopa...har nån en aning om hur man med adobe 6.5 skulle kunna få en ligtsaber effekt ? tror ni man kan ta en stark färg och linda runt ett kvast skafft och sedan keya ut det till nån cool färg lr ? Alla svar är bra :p p.s eftersom ja e ganska ny på programmet är det nån som vet några andra coola efekter i 6.5 ? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
walfridson Posted May 17, 2005 Share Posted May 17, 2005 Använd forumets sökfunktion 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anstalter Posted May 17, 2005 Share Posted May 17, 2005 hihi, undrar varför alla vill ha reda på hur man gör ljussvärd nuförtiden hihi... 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
e93mw Posted May 17, 2005 Share Posted May 17, 2005 Denna funkar bra för mig: http://www.alienryderflex.com/rotoscope/ 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrik_CanonXM2 Posted May 17, 2005 Share Posted May 17, 2005 Jag tror inte (är inte helt säker) att du kan göra en lightsaberfight i Adobe 6.5. Men du kan göra det i Photoshop eller i After Effects, varav AE tycker jag är bäst lämpad för denna uppgift! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magnuz Posted December 20, 2005 Share Posted December 20, 2005 Jag har AE och vill ha med ljussablar i en film. Hur gör jag? Någon som vet snälla svara! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
walfridson Posted December 20, 2005 Share Posted December 20, 2005 [citat=Magnuz]Jag har AE och vill ha med ljussablar i en film. Hur gör jag? Någon som vet snälla svara![/citat] http://ryanw.michaelfrisk.com/ryan-w/tutorials.html 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Madpingu Posted December 30, 2007 Share Posted December 30, 2007 Hejsan Alla lightsaber fanatiker!! Som jag sagt innan kan jag hjälpa till genom typ msn så lägg till mig och börja chatta så hjälper jag gärna till!! Pingu801113@hotmail.com 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LudvigHolmkvist Posted January 31, 2008 Share Posted January 31, 2008 kolla videocopilot.net han har gjort en egen plug-in, vet dock inte vilken version av AE du behöver, men kolla det är riktigt simpelt! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts