Gå till innehåll

Hur "sätter man ihop" manuset?


v0rkian

Recommended Posts

Jag har skrivit ut mitt manus, och det är kring 110 sidor långt. Jag undrar hur jag på lämpligast sätt kan "sätta ihop" det så det håller ihop. Jag kan ju inte häfta direkt det är för mycket papper. Vad rekomenderas? förutom att lämna in det i lösblad. //Tack

Länk till kommentar
Share on other sites

om du har för svsikt att försöka få det sålt, så bör man tänka på att om de tycker det är bra och vill visa det för någon då vill de kopiera det. Inte för att de får men de gör det än då.

 

Så undvik permanenta ihopbuntningsmetoder. Kärringben är väl det som är standard, men en vanlig pärm fungerar väl bra också.

 

 

/jon

Länk till kommentar
Share on other sites

mässingspluttarna brukar finnas på en bok eller kontorshandel. dock så när det gäller hålslag för tre hål vetifasen. dock så skiljer sig amerkansk storlek lite från a4 så en idé är att köpa amerikanskt papper som är hålat från början. borde gå att beställa hos någon bok/pappershandel, men jag vet inte säkert.

 

/j

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...