krockis Postad 5 oktober 2005 Postad 5 oktober 2005 har du pc, kör stenhårt på adobe premiere, den är kompatibel med AE, photoshop, MB och encore. kan man dessa så kan du redigera dig till vad som helst... 0 Citera
filmnisse Postad 5 oktober 2005 Postad 5 oktober 2005 jag använder hellre premiere än avid. avid är ju ett helt system och det är ett helt annat sätt att arbeta på än andra program. håller på och försöker lära mig det för att jag är så illa tvungen =( 0 Citera
Clown Postad 5 oktober 2005 Postad 5 oktober 2005 Finns det något effektprogram som hört till Avid ungefär som after effects hör till premiere? 0 Citera
Lulletott Postad 5 oktober 2005 Postad 5 oktober 2005 Det finns en konverterare som heter Elastic Gasket som man installerar i AVID. Efter man har gjort det, kan man köra "samtliga" plugins som finns till After Effects, med den nya versionen kan man t o m köra effekterna i realtid! / Rickard 0 Citera
Hobbi kliparen Postad 7 januari 2006 Postad 7 januari 2006 jag tyker att du ska ta och tästa adobe premer 1,5 pro.det kanske verkar kronglit i början men du lär dig. ska ta och kolla på Avid tänkte jag. Har ingen direkt erfarenhet av Avid. Men premer är ett bra program. Ni får ha översende med min stavning 0 Citera
Film smurfen Postad 4 februari 2006 Postad 4 februari 2006 öm hosthost, det där om Vegas var väl lite överdrivet va. 0 Citera
carbe Postad 5 februari 2006 Postad 5 februari 2006 Jag rekommenderar Adobe Premiere Elements. Ett program för cirka 1000 kronor men du kan göra coola effekter, klippa bra, fräcka övergångar, grymma titlar och mycket mer! DVD-bränning ingår också. Köp det! 0 Citera
yarrik112 Postad 5 februari 2006 Postad 5 februari 2006 En fråga om Premiere Pro, varför kan man inte connecta din DV med USB 2? de e ju lika snabbt som firewire så vafför kan ett sånt grymt program inte supporta de... 0 Citera
anders10 Postad 5 februari 2006 Postad 5 februari 2006 [citat=godmode]Om några år så kommer det endast finnas Avid och Final cut pro.. Avid håller på att köpa upp alla sina konkurenter, tänk på det..[/citat] då skulle inte pinnacle finnas nu. det är ju redan uppköppt av avid! 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.