nisse Postad 12 mars 2005 Postad 12 mars 2005 Såg för ett par dar sen The Machinist med Christian Bale alias våran nya Batman, och blev helt betagen... vilken bra film, kusligt spännande thriller som håller en på plats till slutet... då jag den senare tiden sett väldigt många dåliga filmer så blev detta en skön återkomst: så här ska en riktigt bra film vara... Bale gör nog en av sina bästa prestationer för att inte säga att han råbantade till denna karaktär: han är äckligt smal... Allt är bra: manuset, fotot, miljöerna... kort sagt SE DEN... 0 Citera
Hane Postad 12 mars 2005 Postad 12 mars 2005 [citat=nisse]Bale gör nog en av sina bästa prestationer för att inte säga att han råbantade till denna karaktär: han är äckligt smal...[/citat] Ja, han måste ha gjort lite uppofringar på mat och näringssidan. Grym film.. 0 Citera
Stavrogin Postad 13 mars 2005 Postad 13 mars 2005 filmmakarn själv berättade på stockholms filmfestival att Bale åt en burk tonfisk om dan, endast det, under en väldigt lång tid för att gå ner så mycket. 0 Citera
Pandan Postad 14 mars 2005 Postad 14 mars 2005 Sen pa kvallen drack han aven ett glas whiskey innan de dagar da han skulle ha bar overkropp. Varfor? For att alkoholen torkar ut kroppen och han blir ANNU smalare! Eewww... 0 Citera
EzekielMartyr Postad 14 mars 2005 Postad 14 mars 2005 Har viljat se den ända sen jag först såg en trailer till den för över ett halvår sedan på internet. Men den går ju inte på BIO här uppe i Kiruna och går inte att ladda ned i bra version så jag får inte se den förän den släpps på dvd om flera månader. ARGH!!!!!!!! 0 Citera
_nemo_ Postad 14 mars 2005 Postad 14 mars 2005 Och i skit-västerås så gick den tydligen bara i 2 veckor på biograferna.............skulle sett den idag, men det blev hide and seek i brist på annat ....................................... Dakota Fanning är "the next big thing" 0 Citera
ragnjj Postad 3 april 2005 Postad 3 april 2005 Rätt 'neat' rulle med STORA hitchcock influenser, dock tyckte jag den påminde om allt för många filmer som kommit på senare år och hela det där att han förträngt en tragedi och bildat sig massa låtsas "kompisar" kändes rätt tamt, speciellt när man fattade vad som var på g efter 40 min. Bale är SMAAAAAAL 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.