Gå till innehåll

Hjälp med Animationer etc för kortfilmer om framtiden


Hans Starlife

Recommended Posts

Hej! Jag är en visionär/futurist som just nu jobbar med ett fritidsprojekt med syfte att hjälpa folk att vidga vyerna och se de riktigt långsiktiga perspektiven i tillvaron. Tanken är att sammanställa en serie fantasieggande kortfilmer för YouTube/Internet med fokus på t.ex. utveckling, framtiden, transhumanism och universums mysterier. Runt detta vill jag gärna samla några (frivilliga) medarbetare som kan hjälpa till med de mer tekniska bitarna.

 

Speciellt undrar jag om det finns någon därute som är bra på digital animation av realistiska karaktärer och ansikten? Idén är att illustrerara utvecklingen mot Artificiell Intelligens, genom att skapa en animerad clone/kopia av mig själv, och sedan inkorporera denna i filmerna. Men även hjälp med t.ex. själva filmandet, redigering och webdesign/marketing välkomnas. (Och sedan delar vi givetvis på ära & berömmelse och allt sånt där...)

 

Själv håller jag till i södra Sverige, men mycket kan ju göras på distans. Gärna redan nu under sommaren, så hör av dig om du är nyfiken!

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...