Gå till innehåll

Unik möjlighet att få specialskriven musik till sitt filmprojekt - begränsad period


DreamOfMagic

Recommended Posts

Hej,

 

Jag är filmkompositör och har gjort musiken till lite olika projekt senaste åren. Nu allra senast till en kortfilm som heter Blottare En Dag(

).

Har även gjort till ett par amerikanska kortfilmer och lite andra svenska projekt.

Jag försöker jobba ganska brett och letar alltid efter nya spännande uppdrag. Vill inte låsa mig till någon specifik genre utan lära mig nya saker hela tiden.

 

Nu är det så att jag kommer att ha en praktikperiod under våren då jag troligen kommer att få ha en framgångsrik filmkompositör som handledare som kommer att ge mig feedback till dom projekt som jag under praktikperioden kommer att göra.

Det är redan bestämt att jag kommer att göra musiken till två kortfilmer skapade av två filmelever från Lunds Universitet under mars-april men min tanke är att försöka hitta ytterligare projekt under slutet av våren. (slutet av april till juni).

Därför letar jag nu efter intressanta och spännande filmprojekt av alla möjliga slag. Eftersom detta är en del utav praktiken betyder det att jag kan jobba helt gratis. Jag tror det är ett väldigt bra sett att visa vad man kan och hitta nya kontakter.

 

Det enda jag kräver av dom jag jobbar med är att det finns en målmedvetenhet. Alltså att du VERKLIGEN VILL lyckas med film.

Så är det nu någon här som har något arbete som skulle behöva specialskriven musik någon gång under april-juni så hör av er till mig så kan vi ta en diskussion =)

 

Vill ni lyssna på musik jag gjort tidigare så finns det här:

Dream Of Magic | Zebastian Carlson Soundtrack Productions - Film, TV and Movie Music Composer

 

Ni kan PM:a mig eller ännu hellre använda mailformuläret på min hemsida.

 

 

mvh

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...