_nemo_ Posted February 27, 2005 Share Posted February 27, 2005 Hitchikers guide 2 The Galaxy Den här är nog den smartaste, coolaste trailern ja nånsin sett. http://www.ugo.com På måndag ska den komma ut i quicktime också för er som inte gillar streaming ....... 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sw33t Posted February 27, 2005 Share Posted February 27, 2005 Nah inte coolaste trailern någonsin. Men det var väldigt bra. Lite som en brittisk variant på trailern till The Comedian, fast då bra mycket storslagen. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheBrotherOfLight Posted February 28, 2005 Share Posted February 28, 2005 Om ni vill se långa, snyggt klippta trailers, så sök på MGS3 TGS 2004. Själv grät jag de första gångerna. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jawo Posted March 1, 2005 Share Posted March 1, 2005 [citat=TheBrotherOfLight]Om ni vill se långa, snyggt klippta trailers, så sök på MGS3 TGS 2004. Själv grät jag de första gångerna.[/citat] Haha, själv satt jag med gåshud dom första tre gångerna (hade säkert kunnat grina om jag hade varit i en annan sinnes stämning) jag såg den. Äckligt snygga. För att kommentera topic nu så kan jag säga som så att den påminde lite om trailern till The Comedian förmodligen så har dom oxå hämtat lite inspiration från den. Men visst var den rolig skulle faktiskt vilja säga att den var lika kul som The Comedian. Sen vill jag även tipsa om Sin city trailern, verkar bli en grymt snygg film. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christian van Caine Posted March 1, 2005 Share Posted March 1, 2005 Illa, trailern vägrade spela för mig :-( Vad är MGS3 TGS 2004? Om det ska få mig att grina så får det åtminstonde vara i klass med nakenbilder på Sigvard Marjasin eller en hel Ultimate Collection med Loket's Örongodis eller liknande ;-) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Josef Harringer Posted March 2, 2005 Share Posted March 2, 2005 [citat=Christian van Caine]Illa, trailern vägrade spela för mig :-( Vad är MGS3 TGS 2004? Om det ska få mig att grina så får det åtminstonde vara i klass med nakenbilder på Sigvard Marjasin eller en hel Ultimate Collection med Loket's Örongodis eller liknande ;-)[/citat] MGS3 TGS 2004 = Metal Gear Solid 3 Tokyo Game Show 2004 Marjasinbilderna kan fås, mot betalning, av mig. De bränner sönder min HD. (Min Harley alltså) Angående Liftarens Guide trailern, måste jag säga att jag blir lite skeptisk... De får inte förstöra det här. Detta är viktigare än LOTR filmerna enligt mig. Vad sägs om att Zaphods huvud nr 2 (ansikte nr 2) befinner sig under (!) huvud nr 1 och att det ena är snällt och det andra är aggro? Vad sägs om den påklistrade kärlekshistorien mellan Trillian och Arthur? Vad sägs om Marvins michelingubbe design och heart of gold's volleybolldesign? Detta är ett par saker, som gör mig lite orolig. Det kan ju visa sig att detta bara förbättrar storyn, som vissa av LOTR förändringarna gjorde, enligt mig och då kommer jag att lyfta på hatten. Sedan att Disney distribuerar... 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
paulakoski Posted March 21, 2005 Share Posted March 21, 2005 Resident evil 4 trailersarna äger mig fullständigt, kan inte vänta tills jag får mina pengar och jag kan rusa till butiken. Mumma! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
trancedanne Posted March 21, 2005 Share Posted March 21, 2005 Säger en sak: Mortal Kombat: Shaolin Monks . Kommer kunna köra co-operative med varandra, fyfan vad det kommer bli kul!! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christian van Caine Posted March 21, 2005 Share Posted March 21, 2005 Josef: Jo, bara det där med Zaphod är oroväckande i sig, men låter som Alan Rickman gör rösten till Marvin, & det låter ju absolut lovande! Ömh, hur formaterade ni texten förut förresten?? Så man kunde dölja den? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Josef Harringer Posted March 21, 2005 Share Posted March 21, 2005 [citat=Christian van Caine]Josef: Jo, bara det där med Zaphod är oroväckande i sig, men låter som Alan Rickman gör rösten till Marvin, & det låter ju absolut lovande! Ömh, hur formaterade ni texten förut förresten?? Så man kunde dölja den?[/citat] Du skriver ordet spoiler inom brackets. Såhär: Sen avslutar du med /spoiler inom brackets såhär: Grym andratrailer och den nya websidan för filmen är rätt mysig. Jag har ändrat mig angående Marvin. Han verkar funka med Rickmans röst. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christian van Caine Posted March 22, 2005 Share Posted March 22, 2005 brackets? Vad är det? *nyf* Jo! Med den rösten lär det vara svårt att misslyckas! :-D 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jawo Posted March 22, 2005 Share Posted March 22, 2005 [citat=Christian van Caine]brackets? Vad är det? *nyf* Jo! Med den rösten lär det vara svårt att misslyckas! :-D[/citat] Du får skriva såhär: "[ spoiler ]din tex[ / spolier ]" fast utan mellanrum inom dom kantiga.. vad dom nu heter tecknena :P Resultaten blir då såhär: Din tex 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Josef Harringer Posted March 22, 2005 Share Posted March 22, 2005 [citat=Jawo]...fast utan mellanrum inom dom kantiga.. vad dom nu heter tecknena :P[/citat] Brackets. ;) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lilla_farbrorn Posted March 22, 2005 Share Posted March 22, 2005 [citat=TheBrotherOfLight]Om ni vill se långa, snyggt klippta trailers, så sök på MGS3 TGS 2004. Själv grät jag de första gångerna.[/citat] Vad är det? Är det trailern för Metal Gear Solid 3: Snake Eater eller? Förresten var ju hitchhikers guide to the galaxy-trailer grym! Ett måste på bio alltså. Får ta å läsa boken nån gång också.. :p 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christian van Caine Posted March 23, 2005 Share Posted March 23, 2005 Tackar! Nåt nytt att leka med vad tiden lider ;-) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
final_cut Posted April 1, 2005 Share Posted April 1, 2005 Stanley Kubrick har gjort en hel del trailers för sina filmer, framförallt DR STRANGELOVE. Ett mästerverk till trailer. Tycker dock ändå att trailern till CLOCKWORK ORANGE är riktigt underhållande, lika skruvad och oförutsägbar som filmen... Följ länken och ladda ner http://www.movie-list.com/c/clockworkorange.shtml 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts