Gå till innehåll

Coolaste trailern någonsin!!!!??


_nemo_

Recommended Posts

[citat=TheBrotherOfLight]Om ni vill se långa, snyggt klippta trailers, så sök på MGS3 TGS 2004. Själv grät jag de första gångerna.[/citat]

 

Haha, själv satt jag med gåshud dom första tre gångerna (hade säkert kunnat grina om jag hade varit i en annan sinnes stämning) jag såg den. Äckligt snygga.

 

För att kommentera topic nu så kan jag säga som så att den påminde lite om trailern till The Comedian förmodligen så har dom oxå hämtat lite inspiration från den.

Men visst var den rolig skulle faktiskt vilja säga att den var lika kul som The Comedian.

 

Sen vill jag även tipsa om Sin city trailern, verkar bli en grymt snygg film.

Länk till kommentar
Share on other sites

[citat=Christian van Caine]Illa, trailern vägrade spela för mig :-(

 

Vad är MGS3 TGS 2004? Om det ska få mig att grina så får det åtminstonde vara i klass med nakenbilder på Sigvard Marjasin eller en hel Ultimate Collection med Loket's Örongodis eller liknande ;-)[/citat]

 

MGS3 TGS 2004 = Metal Gear Solid 3 Tokyo Game Show 2004

 

Marjasinbilderna kan fås, mot betalning, av mig. De bränner sönder min HD. (Min Harley alltså)

 

Angående Liftarens Guide trailern, måste jag säga att jag blir lite skeptisk... De får inte förstöra det här. Detta är viktigare än LOTR filmerna enligt mig.

 

 

 

Vad sägs om att Zaphods huvud nr 2 (ansikte nr 2) befinner sig under (!) huvud nr 1 och att det ena är snällt och det andra är aggro?

 

Vad sägs om den påklistrade kärlekshistorien mellan Trillian och Arthur?

 

Vad sägs om Marvins michelingubbe design och heart of gold's volleybolldesign?

 

 

 

Detta är ett par saker, som gör mig lite orolig. Det kan ju visa sig att detta bara förbättrar storyn, som vissa av LOTR förändringarna gjorde, enligt mig och då kommer jag att lyfta på hatten.

 

Sedan att Disney distribuerar...

Länk till kommentar
Share on other sites

  • 3 veckor senare...

[citat=Christian van Caine]Josef:

Jo, bara det där med Zaphod är oroväckande i sig, men låter som Alan Rickman gör rösten till Marvin, & det låter ju absolut lovande!

 

Ömh, hur formaterade ni texten förut förresten?? Så man kunde dölja den?[/citat]

 

Du skriver ordet spoiler inom brackets. Såhär:

 

 

Sen avslutar du med /spoiler inom brackets såhär:

 

Grym andratrailer och den nya websidan för filmen är rätt mysig.

 

Jag har ändrat mig angående Marvin. Han verkar funka med Rickmans röst.

Länk till kommentar
Share on other sites

[citat=Christian van Caine]brackets? Vad är det? *nyf*

 

Jo! Med den rösten lär det vara svårt att misslyckas! :-D[/citat]

 

Du får skriva såhär: "[ spoiler ]din tex[ / spolier ]" fast utan mellanrum inom dom kantiga.. vad dom nu heter tecknena :P

 

Resultaten blir då såhär:

 

 

Din tex

 

 

Länk till kommentar
Share on other sites

[citat=TheBrotherOfLight]Om ni vill se långa, snyggt klippta trailers, så sök på MGS3 TGS 2004. Själv grät jag de första gångerna.[/citat]

 

Vad är det? Är det trailern för Metal Gear Solid 3: Snake Eater eller?

 

Förresten var ju hitchhikers guide to the galaxy-trailer grym! Ett måste på bio alltså. Får ta å läsa boken nån gång också.. :p

Länk till kommentar
Share on other sites

  • 2 veckor senare...

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...